Hae
Aineistot 1-6 / 6
Yhteisöllisyys käsityöalan yrityksen sosiaalisen median julkaisuissa
(2020-03-08)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten käsityöalan yritys luo yhteisöllisyyttä sosiaalisen median julkaisuillaan. Käsityöt ja yhteisöllisyys ovat vanhastaan kuuluneet yhteen. Vaikka perinteisiä ...
"Lämpimästi tervetuloa ostoksille ja tekemään mahtavia löytöjä": Ikean asiakasviestintä ja sen funktiot Facebook-kommenttikeskustelussa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan Ikean asiakasviestintää julkisessa kommentti-keskustelussa Facebookissa. Tavoitteena on selvittää, millä tavalla Ikea reagoi erilaisiin asiakkaiden kirjoittamiin kommentteihin sekä mihin ...
Särkänniemen kriisiviestinnän vastaanotto. Retorinen argumentaatioanalyysi Facebook-kommenteista
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan vuoden 2016 elokuussa tapahtuneeseen Särkänniemen delfiinien siirtoon liittyvän kriisiviestinnän vastaanottoa Facebookissa. Tutkimuksen aineisto koostuu Särkänniemen julkaiseman ...
"Tule mukaan kaupungin Uusien asukkaiden tapahtumaan!" : Tarkastelussa Facebookin käyttömahdollisuudet kuntien ulkoisessa viestinnässä
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Facebookin käyttömahdollisuuksia kuntien ulkoisessa viestinnässä. Tavoite jaettiin neljään tutkimuskysymykseen: kenelle kuntien Facebook-sivujen ylläpito parhaiten soveltuu, mihin ...
Lokaalin markkinointistrategian toteutuminen globaalille yleisölle suunnatuissa sosiaalisen median julkaisuissa. Tapaustutkimus teknologiayrityksen Facebook-viestinnästä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Yritysten välistä kauppaa tekevät yritykset ovat tunnistaneet sosiaalisen median tarjoamat mahdollisuudet, mutta usein yrityksiltä puuttuu sosiaalisen median strategia, joka tukisi markkinointia ja sitouttaisi yleisön. ...
Mikä tekee sosiaalisen median päivityksestä suositun? Tarkastelussa yliopistojen Facebook-viestintä
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaiset organisaation Facebook-päivitykset saavat eniten tykkäyksiä, jakoja ja kommentteja. Tavoite jakautui neljään tutkimuskysymykseen: millaisia yliopistojen Facebook-päivitykset ...