Hae
Aineistot 1-2 / 2
Elisa Oyj:n kyky kohdata strtegisesti tärkeimmän asiakassegmentin laatuodotukset
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman tavoite on tutkia, pystyykö Elisa Oyj ja sen Yritysasiakkaat yksikkö kohtamaan strategisesti tärkeimmän asiakassegmentin laatuodotukset. Tutkimuksessa selvitetään asiakkaiden laatuodotukset ja ...
Ulkoistetun palkanlaskennan laatu
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää onko palkanlaskennan laadussa eroa ennen ulkoistamista ja sen jälkeen. Lisäksi tutkimuksessa haluttiin selvittää millaista ulkoistettu palkanlaskenta on laadultaan. Kirjallisuuskatsauksessa ...