Hae
Aineistot 1-2 / 2
Ulkoinen yritysviestintä Twitterissä. Tarkastelussa suurimmat Suomessa toimivat yritykset.
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavoin suurimmat Suomessa toimivat yritykset käyttävät Twitteriä osana ulkoista viestintäänsä, josta vastaavat yleensä viestinnän ammattilaiset. Aineistona tutkimuksessa oli 28 ...
Henkilöityminen Suomen ulkoministeriön Facebook-sivuilla
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, käyttääkö Suomen ulkoministeriö Facebook-viestinnässään hyväkseen henkilöitymistä. Aineistona käytetään ulkoministeriön viralli-silla Facebook-sivuilla julkaistuja tilapäivityksiä ...