Hae
Aineistot 1-4 / 4
Keitä muotibloggaajat ovat? -Muotiblogien kuvat identiteetin ilmentäjinä
(2011)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Muotiblogit ovat yleistyneet viime vuosina kohoten yhdeksi suosituimmista blogityypeistä. Tyypillinen muotibloggaaja on nuori nainen, joka tahtoo blogillaan ilmentää itseään ja näkemyksiään muodista. Tutkimukseni tavoitteena ...
Eteläpohjalaisen kuluttajan muotokuva
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Etelä-Pohjanmaan maakunnan katsotaan omaavan ehkä selkeimmin oman kulttuuri-identiteetin verrattuna kaikkiin Suomen maakuntiin. Etelä-Pohjanmaata pidetäänkin muista selkeästi erottuvana ja omaleimaisena alueena. Tässä ...
Ympäristövastuullisen brändi-identiteetin koettu autenttisuus : Case Oatly
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Yhä useampi brändi tunnistaa ilmastonmuutoksen ja sen torjunnan vaikutukset brändinsä asemaan sekä tulevaisuuskestävyyteen. Tämän myötä yritysvastuusta, varsinkin ympäristövastuullisuudesta, on muodostunut merkittävä ...
Alppilan brändi-identiteetin ja imagon merkitys alueen asukkaille
(2021-12-14)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa alue kontekstissa. Tarkastelussa on Helsingin keskikaupungin pohjoispuolella, Kallion ja Pasilan välissä sijaitseva Alppila. Alue sai ...