Hae
Aineistot 1-10 / 11
Yhteisöllisyys käsityöalan yrityksen sosiaalisen median julkaisuissa
(2020-03-08)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten käsityöalan yritys luo yhteisöllisyyttä sosiaalisen median julkaisuillaan. Käsityöt ja yhteisöllisyys ovat vanhastaan kuuluneet yhteen. Vaikka perinteisiä ...
"Lämpimästi tervetuloa ostoksille ja tekemään mahtavia löytöjä": Ikean asiakasviestintä ja sen funktiot Facebook-kommenttikeskustelussa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan Ikean asiakasviestintää julkisessa kommentti-keskustelussa Facebookissa. Tavoitteena on selvittää, millä tavalla Ikea reagoi erilaisiin asiakkaiden kirjoittamiin kommentteihin sekä mihin ...
Särkänniemen kriisiviestinnän vastaanotto. Retorinen argumentaatioanalyysi Facebook-kommenteista
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan vuoden 2016 elokuussa tapahtuneeseen Särkänniemen delfiinien siirtoon liittyvän kriisiviestinnän vastaanottoa Facebookissa. Tutkimuksen aineisto koostuu Särkänniemen julkaiseman ...
"Tule mukaan kaupungin Uusien asukkaiden tapahtumaan!" : Tarkastelussa Facebookin käyttömahdollisuudet kuntien ulkoisessa viestinnässä
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Facebookin käyttömahdollisuuksia kuntien ulkoisessa viestinnässä. Tavoite jaettiin neljään tutkimuskysymykseen: kenelle kuntien Facebook-sivujen ylläpito parhaiten soveltuu, mihin ...
Talousjournalistista tuli sosiaalinen mediassa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Mediayhteiskunnan pirstaloitumisen ja median murroksen seurauksena journalisti ei ole enää henkilö, joka päättää, mistä, missä ja miten yhteiskunta keskustelee. Puheen valta on teknologian mullistusten myötä demokratisoitunut. ...
Lokaalin markkinointistrategian toteutuminen globaalille yleisölle suunnatuissa sosiaalisen median julkaisuissa. Tapaustutkimus teknologiayrityksen Facebook-viestinnästä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Yritysten välistä kauppaa tekevät yritykset ovat tunnistaneet sosiaalisen median tarjoamat mahdollisuudet, mutta usein yrityksiltä puuttuu sosiaalisen median strategia, joka tukisi markkinointia ja sitouttaisi yleisön. ...
Sitouttamisen keinot Pihlajalinnan vaikuttajaviestinnässä
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan, miten Pihlajalinna viestii Facebook-päivityksissään vaikuttajien avulla ja kuinka näissä päivityksissä rakentuvat sitouttamisen keinot. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella Pihlajalinnan ...
”syö piparia ja juo kahvia :)” Facebookin statustekstien funktiot
(2009)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Facebookin statustekstien funktioita. Tavoitteeseen haettiin vastausta analysoimalla verkkoyhteisö Facebookista loka-marraskuussa 2008 kerättyä aineistoa. Aineisto koostui 623 julkisesta ...
Mitä sisällöksi sanomalehden Facebook-sivulle? Salon Seudun Sanomat sosiaalisessa mediassa
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sanomalehti voisi kehittää Facebook-sivunsa sisältöä, jotta se vastaisi käyttäjien toiveita ja toisi sivulle uusia käyttäjiä. Tutkimuksessa tarkasteltiin Facebookin ...
Pelkoa ja inhoa Facebookissa: Onyymin verkkovihan orientoituminen
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tähän asti online-häiriökäyttäytymistä on selitetty lähinnä kahdella tavalla: verkon erityisellä ympäristöllä ja sen anonyymeillä käyttäjillä. Sekä tavallisten ihmisten, päättäjien, verkkopalveluiden tuottajien että ...