"myymäläympäristö" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
Aineistot 1-2 / 2
-
Esillepanon kokemuksellisuus huonekalujen vähittäismyynnissä - case: Hiipakkakoti
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTyö toteutetaan toimeksiantona huonekaluvalmistaja Hiipakka Oy:lle. Tutkimuksen taustaongelmana on yrityksen vuonna 2006 lanseeraama Hiipakkakoti-konsepti. Hiipakkakoti on eri huonemiljöistä koostuva esillepanoratkaisu, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Myymäläympäristön vaikutus kuluttajan tuotekokemiseen. Kyselytutkimus huonekalun kokemisesta eri myymäläympäristöissä.
(2008)
Pro gradu - tutkielmaKuluttajan tuotearviointeja ja -valintoja ohjaavat tuotteiden kulutukselta saatavia konkreettisia hyötyjä yhä enemmän kuluttajan tunteet ja kokemukset. Yksi kuluttajan tuotearvioinnin ja -valintojen kannalta merkityksellinen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.