"Facebook" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
Aineistot 1-11 / 11
-
Lokaalin markkinointistrategian toteutuminen globaalille yleisölle suunnatuissa sosiaalisen median julkaisuissa. Tapaustutkimus teknologiayrityksen Facebook-viestinnästä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaYritysten välistä kauppaa tekevät yritykset ovat tunnistaneet sosiaalisen median tarjoamat mahdollisuudet, mutta usein yrityksiltä puuttuu sosiaalisen median strategia, joka tukisi markkinointia ja sitouttaisi yleisön. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
"Lämpimästi tervetuloa ostoksille ja tekemään mahtavia löytöjä": Ikean asiakasviestintä ja sen funktiot Facebook-kommenttikeskustelussa
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa tarkastellaan Ikean asiakasviestintää julkisessa kommentti-keskustelussa Facebookissa. Tavoitteena on selvittää, millä tavalla Ikea reagoi erilaisiin asiakkaiden kirjoittamiin kommentteihin sekä mihin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Mikä tekee sosiaalisen median päivityksestä suositun? Tarkastelussa yliopistojen Facebook-viestintä
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaiset organisaation Facebook-päivitykset saavat eniten tykkäyksiä, jakoja ja kommentteja. Tavoite jakautui neljään tutkimuskysymykseen: millaisia yliopistojen Facebook-päivitykset ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Mitä sisällöksi sanomalehden Facebook-sivulle? Salon Seudun Sanomat sosiaalisessa mediassa
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sanomalehti voisi kehittää Facebook-sivunsa sisältöä, jotta se vastaisi käyttäjien toiveita ja toisi sivulle uusia käyttäjiä. Tutkimuksessa tarkasteltiin Facebookin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Pelkoa ja inhoa Facebookissa: Onyymin verkkovihan orientoituminen
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTähän asti online-häiriökäyttäytymistä on selitetty lähinnä kahdella tavalla: verkon erityisellä ympäristöllä ja sen anonyymeillä käyttäjillä. Sekä tavallisten ihmisten, päättäjien, verkkopalveluiden tuottajien että ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sitouttamisen keinot Pihlajalinnan vaikuttajaviestinnässä
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa tarkastellaan, miten Pihlajalinna viestii Facebook-päivityksissään vaikuttajien avulla ja kuinka näissä päivityksissä rakentuvat sitouttamisen keinot. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella Pihlajalinnan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
”syö piparia ja juo kahvia :)” Facebookin statustekstien funktiot
(2009)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää Facebookin statustekstien funktioita. Tavoitteeseen haettiin vastausta analysoimalla verkkoyhteisö Facebookista loka-marraskuussa 2008 kerättyä aineistoa. Aineisto koostui 623 julkisesta ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Särkänniemen kriisiviestinnän vastaanotto. Retorinen argumentaatioanalyysi Facebook-kommenteista
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan vuoden 2016 elokuussa tapahtuneeseen Särkänniemen delfiinien siirtoon liittyvän kriisiviestinnän vastaanottoa Facebookissa. Tutkimuksen aineisto koostuu Särkänniemen julkaiseman ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Talousjournalistista tuli sosiaalinen mediassa
(2022)
Pro gradu -tutkielmaMediayhteiskunnan pirstaloitumisen ja median murroksen seurauksena journalisti ei ole enää henkilö, joka päättää, mistä, missä ja miten yhteiskunta keskustelee. Puheen valta on teknologian mullistusten myötä demokratisoitunut. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
"Tule mukaan kaupungin Uusien asukkaiden tapahtumaan!" : Tarkastelussa Facebookin käyttömahdollisuudet kuntien ulkoisessa viestinnässä
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää Facebookin käyttömahdollisuuksia kuntien ulkoisessa viestinnässä. Tavoite jaettiin neljään tutkimuskysymykseen: kenelle kuntien Facebook-sivujen ylläpito parhaiten soveltuu, mihin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Yhteisöllisyys käsityöalan yrityksen sosiaalisen median julkaisuissa
(08.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten käsityöalan yritys luo yhteisöllisyyttä sosiaalisen median julkaisuillaan. Käsityöt ja yhteisöllisyys ovat vanhastaan kuuluneet yhteen. Vaikka perinteisiä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.