Selaus Oppiaineen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Organisaatioiden viestintä
Aineistot 1-6 / 6
-
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(24.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
(26.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTeknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Muutosviestinnän ja -johtamisen haasteita ammatillisessa koulutuksessa : Case Stadin ammatti- ja aikuisopisto
(03 / 2020)
Pro gradu -tutkielmaValtakunnallinen ammatillisen koulutuksen reformi on saanut paljon muutoksia aikaan ammatillisen koulutuksen kentällä. Koulutuksen järjestäjät ovat muuttaneet organisaatiorakenteitaan vastaamaan reformin linjauksia, mutta ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Teknologinen muutos sisäisen viestinnän haastajana : Tarkastelussa teollisuusyrityksen henkilöstön näkemykset uudistuneesta intranetistä
(05.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää intranetin käyttäjien, erityisesti tehtaan työntekijöiden näkemyksiä uudistetusta intranetistä ja pohtia niiden kautta yritysten mahdollisuuksia huolehtia sisäisen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Viestintäverkoston rakenneanalyysi : Case Tampereen Kauppahalli
(06.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän työn tavoitteena on datan visualisoinnin keinoin tuoda esille pienyrittäjien välisen viestintäverkoston rakenteelliset tekijät ja niiden vaikutukset tiedonkulkuun ja verkoston toimijoiden rooleihin. Tutkimuskohteena ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Yhteisöllisyys käsityöalan yrityksen sosiaalisen median julkaisuissa
(08.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten käsityöalan yritys luo yhteisöllisyyttä sosiaalisen median julkaisuillaan. Käsityöt ja yhteisöllisyys ovat vanhastaan kuuluneet yhteen. Vaikka perinteisiä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.