Selaus Oppiaineen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinointi
Aineistot 1-20 / 393
-
100 vuotta suomalaisten ajannäyttäjänä -Tutkimus suomalaisen kellomerkin brändipääomasta
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitkä brändipääoman tekijät ovat Leijona-kellon pitkäaikaisen menestyksen taustalla. Tutkielman empiirisenä tavoitteena oli rakentaa Leijona-kellon brändi-imagon ja -uskollisuuden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
100% Rye Whisky as a Luxury Product in China: Case Kyrö Distillery Company
(2015)
Pro gradu - tutkielmaToday marketers face a hard decision: either they stay on their local market or they attempt to enter the global market. Kyrö Distillery Company wants to choose the second option and one of their main targets is the Chinese ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Accelerating Internationalization Processes Through Entrepreneurial Digital Marketing: SMEs In The Finnish Health Sector
(2019)
Pro gradu - tutkielmaDue to the emerging growth of the health sector in Finland, internationalizing SMEs have captured the interest of researchers and other governmental entities such as Business Finland. Often, Finnish SMEs face the challenge ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Acquisition motives and Shared Acquisition integration in Azerbaijan Case Study
(2015)
Pro gradu - tutkielmaFDI motives and acquisition integration process in Emerging markets have been studied in past decades extensively in the context of MNCs. Since there is great differences among Emerging countries, Commonwealth of Independent ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Adoption of Mobile Shopping in Finland and Germany: A Cross-Cultural Study
(2013)
Pro gradu - tutkielmaThe rapid technological development revolutionized shopping in recent years and opened new possibilities for people to shop. So far only a limited amount of studies investigated factors that affect the adoption of mobile ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Advertising and how it is affected by culture when to use a standardized versus customized approach
(2007)
Pro gradu - tutkielmaThis paper is a study of the international marketing strategies of standardization and customization relating to national cultures. The test countries are Canada and Finland. The main aim of this study is to discover which ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Ajatusjohtajuuden markkinointi työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli paneutua ajatusjohtajuuden markkinointiin työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä. Tutkielman ensimmäinen tavoite oli kuvata ajatusjohtajuuden erityispiirteitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alkuperämaa elintarvikkeen arvon kokemisessa - Erityistarkastelussa juustot
(2014)
Pro gradu - tutkielmaKansainvälisen ruokatarjonnan lisääntymisen myötä, kuluttajien kiinnostus ruuan alkuperästä on kasvanut nopeasti. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälainen rooli alkuperämaalla on elintarvikkeen ja erityisesti ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alppilan brändi-identiteetin ja imagon merkitys alueen asukkaille
(14.12.2021)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa alue kontekstissa. Tarkastelussa on Helsingin keskikaupungin pohjoispuolella, Kallion ja Pasilan välissä sijaitseva Alppila. Alue sai ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alueen imagon negatiivisten assosiaatioiden hallinta. Case: Suupohja
(2012)
Pro gradu - tutkielmaPaikkojen ja alueiden tulisi hallita imagojaan. Niin paikkojen kuin alueiden imagot muotoutuvat sen mukaisesti, miten asukkaat, vierailijat ja yritykset reagoivat siihen. Monet alueet kantavat imagossaan negatiivisia ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alustatalouden kilpailukeinot toimialan murroksessa finanssialalla : Case Inderes
(2022)
Pro gradu -tutkielmaDigitaalinen alustatalous on tullut jäädäkseen ja se kehittyy jatkuvasti. Alustoilta ja alustaekosysteemeiltä ei voi nykyisessä yritysmaailmassa enää välttyä. Alustatoimijoiden tärkein tehtävä on luoda ympäristö, jossa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
An international study about the factors that influence the success of co-branding from the consumer's perspective : The interactions between consistency and product categories
(04.03.2022)
Pro gradu -tutkielmaThis paper focuses on the analysis of strategic collaborations between companies, with a case study on co-branding between brands belonging to the sports and music industries. The choice of this topic is based on a twofold ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Analyysi innovatiivisen elintarvikkeen markkinavastaanotosta: jättimansikka kuluttajien kokemusten ja valintojen kohteena
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTuotekehityksen myötä markkinoille tulee jatkuvasti uusia ja parempia elintarvikkeita. Uusien elintarvikkeiden lisäksi markkinoille tulee nykyään yhä enemmän innovatiivisia elintarvikkeita, jotka ovat kuluttajille täysin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvoa asiakkaalle – tarkastelussa teollisuusyrityksen arvonluontiin vaikuttavat tekijät
(2011)
Pro gradu - tutkielmaAsiakasarvonluonnilla kilpailu on usealle yritykselle uusi alue ja usein menetelmät sen hallitsemiseen puuttuvat. Asiakkaat ovat tulleet entistä tietoisemmaksi arvosta ja alkaneet kiinnittää siihen enemmän huomiota. Asiakkaat ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvoa tuottavan palvelutarjooman määrittäminen matkailun asiantuntijapalveluissa - Case Entra Oy
(2017)
Pro gradu - tutkielmaMatkailu on Suomessa kasvava toimiala, koska kansainvälisten matkailijoiden kiinnostus maata kohtaan on kasvussa. Matkailun asiantuntijapalveluita tarvitaan erityisesti pienten matkailutoimijoiden markkinoinnin ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvolupauksen rakentaminen markkinointiviestintätoimiston uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2017)
Pro gradu - tutkielmaAsiantuntijapalveluliiketoiminnassa palvelun arvo on hankala demonstroida potentiaaliselle asiakkaalle etukäteen, sillä arvonluontiin vaaditut resurssit ovat aineettomia. Lisäksi ymmärrys asiakkaan kontekstista on usein ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
ARVOLUPAUKSEN TOTEUTUMINEN MYYJÄN JA ASIAKKAAN VÄLISESSÄ KOHTAAMISESSA. Esimerkkinä huonekaluala Suomessa
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on selvittää, miten valmistajan arvolupaus jälleenmyyjän vies-timänä välittyy kuluttajalle. Tutkimuskysymys on kaksiosainen: Miten myyjät välittävät valmistajan arvolupauksen asiakkaalle? Miten ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvomyynnillä parempaa asiakasarvoa: Strateginen myynnin näkökulma informaatio- ja viestintäalan markkinoilla
(11.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkimuksen tarkoituksena on luoda arvomyynnin toimintamalli, jonka avulla voidaan paremmin vastata IT-alan myynnin haasteisiin. Tavoitteena on tarjota pa-remmat mahdollisuudet myyntipäälliköille ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvon kokeminen vaatealan verkkokaupassa
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu –tutkielman tarkoituksena on paljastaa asiakkaan kokemaan arvoon vaikuttavia kriittisiä tekijöitä vaatealan verkkokaupan alustalla. Tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena on rakentaa ymmärrystä kuluttajan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.