Selaus Yksikön / Tiedekunnan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö
Aineistot 1-20 / 111
-
Accelerating Internationalization Processes Through Entrepreneurial Digital Marketing: SMEs In The Finnish Health Sector
(2019)
Pro gradu - tutkielmaDue to the emerging growth of the health sector in Finland, internationalizing SMEs have captured the interest of researchers and other governmental entities such as Business Finland. Often, Finnish SMEs face the challenge ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Ajatusjohtajuuden markkinointi työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli paneutua ajatusjohtajuuden markkinointiin työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä. Tutkielman ensimmäinen tavoite oli kuvata ajatusjohtajuuden erityispiirteitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alppilan brändi-identiteetin ja imagon merkitys alueen asukkaille
(14.12.2021)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa alue kontekstissa. Tarkastelussa on Helsingin keskikaupungin pohjoispuolella, Kallion ja Pasilan välissä sijaitseva Alppila. Alue sai ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
An international study about the factors that influence the success of co-branding from the consumer's perspective : The interactions between consistency and product categories
(04.03.2022)
Pro gradu -tutkielmaThis paper focuses on the analysis of strategic collaborations between companies, with a case study on co-branding between brands belonging to the sports and music industries. The choice of this topic is based on a twofold ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvomyynnillä parempaa asiakasarvoa: Strateginen myynnin näkökulma informaatio- ja viestintäalan markkinoilla
(11.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkimuksen tarkoituksena on luoda arvomyynnin toimintamalli, jonka avulla voidaan paremmin vastata IT-alan myynnin haasteisiin. Tavoitteena on tarjota pa-remmat mahdollisuudet myyntipäälliköille ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskokemuksen johtaminen palvelumallin transformaatiossa B2B-yrityksessä : Case Aboad
(26.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19 laajennuttua maailmanlaajuiseksi pandemiaksi vuodesta 2020 lähtien talouden epävarmuus on kasvanut ja valtiot ovat asettaneet erinäisiä rajoituksia ihmiskontaktien vähentämiseksi. Rajoitukset ovat iskeneet kovaa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Attracting international customer through mass media while keeping the sense of premium: Case study among Finnish premium and luxury brands
(2019)
Pro gradu - tutkielmaEven though social media has been a phenomenon for several years, there is no end in sight. For today’s consumers, social media plays a crucial role when familiarizing themselves with brands and products. Thus, the role ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
B2B SERVICE MODEL FOR CAR DEALERSHIPS IN FINLAND: SHOULD FINLAND IMPLEMENT SAME STRATEGYAS GERMANY?
(2019)
Pro gradu - tutkielmaIn the current market situation, car retailers and car manufacturers face ever-increasing challenges due to the high level of competition. In order to successfully compete in the B2B sales, organizations need to understand ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiarkkitehtuurin strateginen johtaminen: Case Dermoshop Oy
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on analysoida, miten brändiarkkitehtuuria johdetaan strategisella tasolla kosmetiikka-alan yrityksessä. Tutkimuksen lähestymistavaksi ja tutkimusstrategiaksi on valittu tapaustutkimus, koska ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(2019)
Pro gradu - tutkielmaThe increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Bändin kaupallistaminen musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman on tarkoitus tuottaa lisäymmärrystä siitä, miten bändi kaupallistetaan musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen tavoitteen kautta. Ensimmäiseksi rakennetaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
CHATBOTIT YRITYSTEN TUKENA LIIKETOIMINNASSA JA BRÄNDIJOHTAMISESSA
(31.01.2020)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin chatbottien roolia yrityksen brändijohtamisen näkökulmasta suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusongelmaksi muodostui se, miten suomalaisyritykset hyödyntävät chatbottia yrityksen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Consumer electronics as a service: Access-based consumption and consumer electronics markets
(2019)
Pro gradu - tutkielmaServitization is a growing trend in Business-to-Business industries. The trend is popular especially in the manufacturing industry, yet its implications have also reached to the consumer electronics markets. Many of the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Creating business-IT alignment through brand communications
(2019)
Pro gradu - tutkielmaThe aim of this research was to study brand management of an IT department of a case company, a big Finnish MNC, and to identify gaps between its brand identity and brand image and the reasons why those exist. Due to ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Decision-making and global environment in the international market expansion strategy of the firm and implications to international performance
(06.01.2022)
Pro gradu -tutkielmaThe research on international market expansion strategy has previously mainly focused on examining the differences between two opposing strategies: market concentration and mar-ket diversification. Hence, we still know ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
"Det kändes naturligt att studera på flera olika språk". Ett fallstudie om språkbadet i Karleby ur tidigare språkbadselevernas synvinkel
(2018)
Pro gradu - tutkielmaLähtiessäni suunnittelemaan pro gradu-tutkielmani aihetta päätin syventyä jo kandidaatin tutkielmassani käsittelemääni aihepiiriin. Kandidaatin tutkielmani käsitteli kielikylvyn toimintaa Kokkolassa kielikylpyopettajien ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Developing a Nudge Process Model for Marketing in SME Contexts: Case Smartmile
(2019)
Pro gradu - tutkielmaToday’s marketer must adjust to constant change creatively. Nudging offers unique potential to develop new ways of influencing consumer behavior. Nudges work by altering the decision environment, steering people towards ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(24.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
(26.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTeknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.