Selaus Yksikön / Tiedekunnan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö
Aineistot 1-20 / 94
-
Accelerating Internationalization Processes Through Entrepreneurial Digital Marketing: SMEs In The Finnish Health Sector
(2019)
Pro gradu - tutkielmaDue to the emerging growth of the health sector in Finland, internationalizing SMEs have captured the interest of researchers and other governmental entities such as Business Finland. Often, Finnish SMEs face the challenge ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Ajatusjohtajuuden markkinointi työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli paneutua ajatusjohtajuuden markkinointiin työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä. Tutkielman ensimmäinen tavoite oli kuvata ajatusjohtajuuden erityispiirteitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvomyynnillä parempaa asiakasarvoa: Strateginen myynnin näkökulma informaatio- ja viestintäalan markkinoilla
(11.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkimuksen tarkoituksena on luoda arvomyynnin toimintamalli, jonka avulla voidaan paremmin vastata IT-alan myynnin haasteisiin. Tavoitteena on tarjota pa-remmat mahdollisuudet myyntipäälliköille ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Attracting international customer through mass media while keeping the sense of premium: Case study among Finnish premium and luxury brands
(2019)
Pro gradu - tutkielmaEven though social media has been a phenomenon for several years, there is no end in sight. For today’s consumers, social media plays a crucial role when familiarizing themselves with brands and products. Thus, the role ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
B2B SERVICE MODEL FOR CAR DEALERSHIPS IN FINLAND: SHOULD FINLAND IMPLEMENT SAME STRATEGYAS GERMANY?
(2019)
Pro gradu - tutkielmaIn the current market situation, car retailers and car manufacturers face ever-increasing challenges due to the high level of competition. In order to successfully compete in the B2B sales, organizations need to understand ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiarkkitehtuurin strateginen johtaminen: Case Dermoshop Oy
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on analysoida, miten brändiarkkitehtuuria johdetaan strategisella tasolla kosmetiikka-alan yrityksessä. Tutkimuksen lähestymistavaksi ja tutkimusstrategiaksi on valittu tapaustutkimus, koska ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(2019)
Pro gradu - tutkielmaThe increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Bändin kaupallistaminen musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman on tarkoitus tuottaa lisäymmärrystä siitä, miten bändi kaupallistetaan musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen tavoitteen kautta. Ensimmäiseksi rakennetaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
CHATBOTIT YRITYSTEN TUKENA LIIKETOIMINNASSA JA BRÄNDIJOHTAMISESSA
(31.01.2020)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin chatbottien roolia yrityksen brändijohtamisen näkökulmasta suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusongelmaksi muodostui se, miten suomalaisyritykset hyödyntävät chatbottia yrityksen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Consumer electronics as a service: Access-based consumption and consumer electronics markets
(2019)
Pro gradu - tutkielmaServitization is a growing trend in Business-to-Business industries. The trend is popular especially in the manufacturing industry, yet its implications have also reached to the consumer electronics markets. Many of the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Creating business-IT alignment through brand communications
(2019)
Pro gradu - tutkielmaThe aim of this research was to study brand management of an IT department of a case company, a big Finnish MNC, and to identify gaps between its brand identity and brand image and the reasons why those exist. Due to ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
"Det kändes naturligt att studera på flera olika språk". Ett fallstudie om språkbadet i Karleby ur tidigare språkbadselevernas synvinkel
(2018)
Pro gradu - tutkielmaLähtiessäni suunnittelemaan pro gradu-tutkielmani aihetta päätin syventyä jo kandidaatin tutkielmassani käsittelemääni aihepiiriin. Kandidaatin tutkielmani käsitteli kielikylvyn toimintaa Kokkolassa kielikylpyopettajien ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Developing a Nudge Process Model for Marketing in SME Contexts: Case Smartmile
(2019)
Pro gradu - tutkielmaToday’s marketer must adjust to constant change creatively. Nudging offers unique potential to develop new ways of influencing consumer behavior. Nudges work by altering the decision environment, steering people towards ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(24.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
(26.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTeknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitalisoituvan toimintaympäristön vaikutukset avainasiakkuuksien johtamiseen lääketiedeteknologia-alalla: Case Plandent Oy
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTeknologinen kehitys muokkaa niin ihmisten, kuin yritystenkin toimintaympäristöjä ja tapoja vähitellen. Tällä kehityksellä on esitetty olevan vaikutuksia yritysten ostokäyttäytymiseen ja kommunikaation keinoihin. Samalla ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
”Ei mitään uutta tänään, laitetaan vaikka poliisikoiran kuva.” Suomen poliisin Facebook-viestintä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tavoite on selvittää, minkälaista on Suomen poliisin viestintä Facebookissa. Poliisin viestintä on suunnattu kaikille yhteiskunnan eri toimijoille, eli kansalaisille, päättäjille, medialle ja muille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Empowering the Development of Marketing 4.0 Paradigm: Artificial Intelligence and Machine Learning in Marketing Management
(2018)
Pro gradu - tutkielmaMarketing is in the middle of a paradigm shift, where traditional marketing and digital marketing converge. The purpose of the research is to find out how marketing 4.0 paradigm, empowered by artificial intelligence and ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Engaging international customers with content marketing in social media: Extensive case study among tourism SMEs
(2018)
Pro gradu - tutkielmaThe purpose of this master’s thesis is to study engaging content marketing in social media among small and medium-sized enterprises (SMEs) operating in Finnish tourism industry. The growing role of social media in tourism ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.