- Selaus tekijän mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö
-
Accelerating Internationalization Processes Through Entrepreneurial Digital Marketing: SMEs In The Finnish Health Sector
Lepistö, Raino (2019)
Pro gradu - tutkielmaDue to the emerging growth of the health sector in Finland, internationalizing SMEs have captured the interest of researchers and other governmental entities such as Business Finland. Often, Finnish SMEs face the challenge ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
Latvala, Matti (2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Ajatusjohtajuuden markkinointi työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä
Mikkola, Nea (2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli paneutua ajatusjohtajuuden markkinointiin työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä. Tutkielman ensimmäinen tavoite oli kuvata ajatusjohtajuuden erityispiirteitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alppilan brändi-identiteetin ja imagon merkitys alueen asukkaille
Ahola, Sauli (14.12.2021)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa alue kontekstissa. Tarkastelussa on Helsingin keskikaupungin pohjoispuolella, Kallion ja Pasilan välissä sijaitseva Alppila. Alue sai ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Alustatalouden kilpailukeinot toimialan murroksessa finanssialalla : Case Inderes
Vanne, Oskari (2022)
Pro gradu -tutkielmaDigitaalinen alustatalous on tullut jäädäkseen ja se kehittyy jatkuvasti. Alustoilta ja alustaekosysteemeiltä ei voi nykyisessä yritysmaailmassa enää välttyä. Alustatoimijoiden tärkein tehtävä on luoda ympäristö, jossa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
An international study about the factors that influence the success of co-branding from the consumer's perspective : The interactions between consistency and product categories
Liverani, Loris (04.03.2022)
Pro gradu -tutkielmaThis paper focuses on the analysis of strategic collaborations between companies, with a case study on co-branding between brands belonging to the sports and music industries. The choice of this topic is based on a twofold ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Arvomyynnillä parempaa asiakasarvoa: Strateginen myynnin näkökulma informaatio- ja viestintäalan markkinoilla
Kanerva, Ida-Maija Alexina (11.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkimuksen tarkoituksena on luoda arvomyynnin toimintamalli, jonka avulla voidaan paremmin vastata IT-alan myynnin haasteisiin. Tavoitteena on tarjota pa-remmat mahdollisuudet myyntipäälliköille ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskokemuksen johtaminen palvelumallin transformaatiossa B2B-yrityksessä : Case Aboad
Puolakka, Jenna (26.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19 laajennuttua maailmanlaajuiseksi pandemiaksi vuodesta 2020 lähtien talouden epävarmuus on kasvanut ja valtiot ovat asettaneet erinäisiä rajoituksia ihmiskontaktien vähentämiseksi. Rajoitukset ovat iskeneet kovaa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Attracting international customer through mass media while keeping the sense of premium: Case study among Finnish premium and luxury brands
Lauri, Hanna (2019)
Pro gradu - tutkielmaEven though social media has been a phenomenon for several years, there is no end in sight. For today’s consumers, social media plays a crucial role when familiarizing themselves with brands and products. Thus, the role ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
B2B SERVICE MODEL FOR CAR DEALERSHIPS IN FINLAND: SHOULD FINLAND IMPLEMENT SAME STRATEGYAS GERMANY?
Rissanen, Markus (2019)
Pro gradu - tutkielmaIn the current market situation, car retailers and car manufacturers face ever-increasing challenges due to the high level of competition. In order to successfully compete in the B2B sales, organizations need to understand ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiarkkitehtuurin strateginen johtaminen: Case Dermoshop Oy
Airas, Marina (2019)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on analysoida, miten brändiarkkitehtuuria johdetaan strategisella tasolla kosmetiikka-alan yrityksessä. Tutkimuksen lähestymistavaksi ja tutkimusstrategiaksi on valittu tapaustutkimus, koska ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändilupauksen toteutuminen digitaalisen asiakaspolun kosketuspisteissä : Case Four Reasons -kuluttajaverkkokauppa
Nurminen, Meri (10.11.2022)
Pro gradu -tutkielmaVerkko-ostaminen on lisääntynyt digitalisaation ja COVID-19 pandemian myötä, ja yritysten on pitänyt mukautua verkkokaupan yleistymisen mukanaan tuomiin muutoksiin. Verkkokaupan nouseminen keskeiseksi vähittäiskaupan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändisuhteen vahvistaminen brändin inhimillistämisen keinoin : Bränditarina Asuntotaivas Oy:lle
Koivu, Marika (27.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaKuluttajien sitoutumista brändiin voidaan pitää nykypäivänä yhtenä markkinoinnin haasteista. Kuluttajat sitoutuvat helpommin brändeihin, joihin he ovat luoneet tunnesiteen, mikä ohjaa edelleen kuluttajien käyttäytymistä. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiuudistuksen kautta vastuullisuudesta kilpailuetua kodintekstiilialalla
Kortesmäki, Emmi Juulia (27.08.2023)
Pro gradu -tutkielmaBrändien ja yritysten liiketoimintaympäristö on jatkuvassa muutoksessa. Digitalisaatio, ilmas-tokriisi ja kestävän kuluttamisen periaatteet ovat muuttaneet viime vuosina kuluttajien kulu-tus- ja ostokäyttäytymistä. Jatkuva ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Macháčová, Petra (2019)
Pro gradu - tutkielmaThe increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Bändin kaupallistaminen musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa
Tapaninen, Annika (2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman on tarkoitus tuottaa lisäymmärrystä siitä, miten bändi kaupallistetaan musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen tavoitteen kautta. Ensimmäiseksi rakennetaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
CHATBOTIT YRITYSTEN TUKENA LIIKETOIMINNASSA JA BRÄNDIJOHTAMISESSA
Hyppönen, Benjamin (31.01.2020)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin chatbottien roolia yrityksen brändijohtamisen näkökulmasta suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusongelmaksi muodostui se, miten suomalaisyritykset hyödyntävät chatbottia yrityksen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Consumer electronics as a service: Access-based consumption and consumer electronics markets
Anttila, Jussi (2019)
Pro gradu - tutkielmaServitization is a growing trend in Business-to-Business industries. The trend is popular especially in the manufacturing industry, yet its implications have also reached to the consumer electronics markets. Many of the ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Creating business-IT alignment through brand communications
Isokoski, Noora (2019)
Pro gradu - tutkielmaThe aim of this research was to study brand management of an IT department of a case company, a big Finnish MNC, and to identify gaps between its brand identity and brand image and the reasons why those exist. Due to ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Customer experience management throughout the customer journey : Creating a seamless customer experience in the natural cosmetics industry
Rasi, Roosa (07.06.2022)
Pro gradu -tutkielmaDigitalisaation myötä kuluttajien monikanavainen käytös on johtanut yhä monimutkaisempiin asiakaspolkuihin. Kosketuspisteiden räjähdysmäinen kasvu ja eri toimijoiden tuottama informaatio ovat tuoneet mukanaan haasteita, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.