- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
Aineistot 3100-3119 / 3324
-
Vastuullisuus, minä ja keittiöni
(2011)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisin argumentein ekologisesta keittiöstä tulisi viestiä kuluttajille. Tutkimuksessa pyrittiin ennen kaikkea luomaan ymmärrystä siitä, millaisia sisältöjä ja muotoja vastuullisuus ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ ELINTARVIKEPAKKAUKSISSA
(2020)
Pro gradu -tutkielmaVastuullisuus on tänä päivänä välttämätön osa liiketoimintaa, jota pyritään hyödyntämään kilpailukeinona. Elintarvikkeita valitessa kuluttajat rakentavat yhä useammin ostopäätöksensä vihreisiin ja eettisiin arvoihin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Veden alla suoritettujen tehomuuntajan lämpenemiskokeiden terminen analysointi
(03.04.2023)
DiplomityöTyön tavoitteena oli tutkia ja analysoida Hitachi Energy Vaasan aiempia suoritettuja vedenalaisen tehomuuntajan lämpenemiskokeita. Lämpenemiskokeiden tulokset laskettiin käyttämällä standardeissa määrättyjä laskentamenetelmiä. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Vedenjakeluverkon elinkaarikustannuslaskenta
(2008)
Pro gradu - tutkielmaInfrastruktuuriverkkojen käyttöiät ovat tyypillisesti pitkiä, joten niihin liittyviä investointipäätöksiä tehtäessä olisi hyvä tietää eri investointivaihtoehtojen kustannukset koko investoinnin elinkaaren ajalta. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Velan, koon ja iän vaikutus pienten ja keskisuurten elektroniikka-alan yritysten kannattavuuteen
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan suomalaisten pienten ja keskisuurten elektroniikka-alan yritysten kannattavuutta velan, koon ja iän funktiona. Tutkielman kolme tutkimushypoteesia muodostetaan aiempien aihealueeseen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Venetoimialan muutostekijät ja yhteisen kehittämisen mahdollisuudet
(2008)
Pro gradu - tutkielmaVeneala on kasvanut merkittäväksi suomalaiseksi pienen- ja keskisuuren teollisuuden toimialaksi. Kotimaisen veneteollisuuden tuotannosta menee vientiin jo 75 prosenttia. Alan kilpailukyvyn haasteina ovat nopeat muutokset ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
VERKKO-OPETUKSEN KÄYTTÖKELPOISUUS JA ULKOINEN TEHOKKUUS - CASE KESKI-POHJANMAAN AMMATTIKORKEAKOULU
(2006)
Pro gradu - tutkielmaSuomessa on viime vuosina panostettu voimakkaasti tieto- ja viestintätekniikan infrastruktuurin kehityshankkeisiin ja investointeihin. Nopeasti kehittyvä teknologia edellyttää panostuksia laitteisto- ja ohjelmistoalustoihin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkko-oppiminen myyntihenkilöstön oppimisen työvälineenä
(2015)
Pro gradu - tutkielmaNykyajan hektisessä työympäristössä on huomattu, että työntekijät eivät selviä työtehtävistään pelkästään koulussa opituilla tiedoilla ja taidoilla. Kansainvälisen kilpailun tiukentuessa organisaatioiden täytyy muuttua ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
VERKKOHUUTOKAUPAN ERITYISPIIRTEET - Kaupankävijöiden käyttäytymisen vaikutus kauppahintoihin
(2008)
Pro gradu - tutkielmaHuutokauppoja on käytetty perinteisesti suhteellisen arvokkaiden kohteiden myymiseen hyvissä ajoin ennakkoon ilmoitetussa paikassa ja ennalta ilmoitettuun aikaan. Verkkohuutokauppojen voimakas kasvu 1990-luvun puolivälistä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkojoukkoistaminen – Tarkastelussa innovaatioalustojen viestintäympäristöt
(2013)
Pro gradu - tutkielmaVerkkoviestintä on yhä enemmän sosiaalisesti verkostoitunutta, käyttäjälähtöistä ja verkkosisältöihin keskittynyttä. Tähän käyttäjälähtöiseen sisällöntuotantoon liittyy joukkoistaminen eli yhteistyön ajatus, jota yhä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkokaupan brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(30.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaDigitalisaation ja covid-19 pandemian myötä kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut. Verkkokaupoissa tehdään entistä enemmän ostoksia. Jo ennen covid-19 pandemiaa perinteisten kauppojen liiketoimintamallit ja ... -
Verkkokaupan kilpailuetu ja menestystekijät: Case Sanoma
(2011)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa tarkastellaan, mitkä tekijät vaikuttavat verkkokauppojen menestymiseen. Tutkimuksessa keskitytään erityisesti verkkokaupan lisäarvon muodostumiseen, kilpailuedun lähteisiin, menestystekijöihin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkokaupan käytettävyyden arviointi, case: Gugguu Oy
(2018)
Pro gradu - tutkielmaSuomalaisten verkkokauppaostajien suosituin tuoteryhmä on vaatteet ja verkkokauppojen suosio kasvaa jatkuvasti. Tämän vuoksi on tärkeää, että yrityksen verkkokauppa toimii moitteettomasti. Verkkokauppa on yrityksen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkokaupan perustaminen pienyritykselle - Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus case-yritykselle
(2011)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä pienyrityksen täytyy ottaa huomioon perustaessaan verkkokauppaa sekä miten sähköinen kaupankäynti ja perinteinen fyysinen kaupankäynti eroavat toisistaan. Lisäksi tarkoituksena ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkokaupan toimivuuden kriittiset tekijät urheilutavaroiden erikoiskaupassa
(2013)
Pro gradu - tutkielmaYritysten liiketoimintaympäristössä on viime aikoina tapahtunut suuria muutoksia, kun tarjolle on tullut yhä laajempi valikoima erilaisia kanavia, joiden kautta yritys voi olla yhteydessä asiakkaaseen sekä myydä ja markkinoida ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkokoulutuskonseptit
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tavoitteena on perehtyä verkkokoulutuksen hyödynnettävyyteen sekä sen avulla saavutettaviin etuihin erilaisissa liiketoimintaympäristöissä. Tarkoituksena on kartoittaa ensin erilaisia verkkokoulutukselle ominaisia ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkomusiikkipalveluiden käyttäjien asiakasuskollisuus
(2010)
Pro gradu - tutkielmaMusiikin tarjonta ja kulutus on siirtynyt yhä enemmän Internetiin. Internetissä toimii suuri määrä musiikkia tarjoavia musiikkikauppoja ja -palveluita, jotka joutuvat kilpailemaan keskenään samoista asiakkaista. Laillisesti ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkosivujen hakukoneoptimoinnin parhaat käytänteet: Systemaattinen kirjallisuuskatsaus
(16.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaHakukonemarkkinointi on yksi digimarkkinoinnin kulmakivistä. Se on erityisen tärkeää yrityksille, jotka kilpailevat ostavien asiakkaiden huomiosta. Asiakkaiden tulisi löytää yrityksen tarjoamat tuotteet ja palvelut ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkosivujen ja sähköisen työnhakulomakkeen käytettävyys henkilöstöalan yrityksessä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTyönhaun tärkeimpiä kanavia ovat yritysten verkkosivut. Työntekijöiden houkuttelemiseksi ja positiivisen työnantajamielikuvan luomiseksi yritysten on tärkeä panostaa verkkosivuihin ja sähköisiin työnhaun kanaviin, kuten ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Verkkosivut osana uutuustuotteen markkinointistrategiaa Case: LumiTar ALT Finland Oy
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman aiheina ovat verkkomarkkinointi ja erilaiset markkinointistrategiat. Työn tavoitteena on luoda erilainen verkkomarkkinointistrategia case-yritykselle. Käytännön sovellutuksena uudistetaan case-yrityksen verkkosivut ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.