- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)

Aineistot 3100-3119 / 3324

    • Vastuullisuus, minä ja keittiöni 

      Leskinen, Hanna (2011)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisin argumentein ekologisesta keittiöstä tulisi viestiä kuluttajille. Tutkimuksessa pyrittiin ennen kaikkea luomaan ymmärrystä siitä, millaisia sisältöjä ja muotoja vastuullisuus ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • VASTUULLISUUSVIESTINTÄ ELINTARVIKEPAKKAUKSISSA 

      Laakkonen, Jaan (2020)
      Pro gradu -tutkielma
      Vastuullisuus on tänä päivänä välttämätön osa liiketoimintaa, jota pyritään hyödyntämään kilpailukeinona. Elintarvikkeita valitessa kuluttajat rakentavat yhä useammin ostopäätöksensä vihreisiin ja eettisiin arvoihin ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Veden alla suoritettujen tehomuuntajan lämpenemiskokeiden terminen analysointi 

      Kapiainen, Olli Lauri Hermanni (03.04.2023)
      Diplomityö
      Työn tavoitteena oli tutkia ja analysoida Hitachi Energy Vaasan aiempia suoritettuja vedenalaisen tehomuuntajan lämpenemiskokeita. Lämpenemiskokeiden tulokset laskettiin käyttämällä standardeissa määrättyjä laskentamenetelmiä. ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Vedenjakeluverkon elinkaarikustannuslaskenta 

      Harjula, Antti (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Infrastruktuuriverkkojen käyttöiät ovat tyypillisesti pitkiä, joten niihin liittyviä investointipäätöksiä tehtäessä olisi hyvä tietää eri investointivaihtoehtojen kustannukset koko investoinnin elinkaaren ajalta. ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Velan, koon ja iän vaikutus pienten ja keskisuurten elektroniikka-alan yritysten kannattavuuteen 

      Svanberg, Juhani (2018)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan suomalaisten pienten ja keskisuurten elektroniikka-alan yritysten kannattavuutta velan, koon ja iän funktiona. Tutkielman kolme tutkimushypoteesia muodostetaan aiempien aihealueeseen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Venetoimialan muutostekijät ja yhteisen kehittämisen mahdollisuudet 

      Kojola, Vesa (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Veneala on kasvanut merkittäväksi suomalaiseksi pienen- ja keskisuuren teollisuuden toimialaksi. Kotimaisen veneteollisuuden tuotannosta menee vientiin jo 75 prosenttia. Alan kilpailukyvyn haasteina ovat nopeat muutokset ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • VERKKO-OPETUKSEN KÄYTTÖKELPOISUUS JA ULKOINEN TEHOKKUUS - CASE KESKI-POHJANMAAN AMMATTIKORKEAKOULU 

      Lähetkangas, Ari (2006)
      Pro gradu - tutkielma 
      Suomessa on viime vuosina panostettu voimakkaasti tieto- ja viestintätekniikan infrastruktuurin kehityshankkeisiin ja investointeihin. Nopeasti kehittyvä teknologia edellyttää panostuksia laitteisto- ja ohjelmistoalustoihin ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkko-oppiminen myyntihenkilöstön oppimisen työvälineenä 

      Harju, Joni (2015)
      Pro gradu - tutkielma 
      Nykyajan hektisessä työympäristössä on huomattu, että työntekijät eivät selviä työtehtävistään pelkästään koulussa opituilla tiedoilla ja taidoilla. Kansainvälisen kilpailun tiukentuessa organisaatioiden täytyy muuttua ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • VERKKOHUUTOKAUPAN ERITYISPIIRTEET - Kaupankävijöiden käyttäytymisen vaikutus kauppahintoihin 

      Liimatta, Esa (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Huutokauppoja on käytetty perinteisesti suhteellisen arvokkaiden kohteiden myymiseen hyvissä ajoin ennakkoon ilmoitetussa paikassa ja ennalta ilmoitettuun aikaan. Verkkohuutokauppojen voimakas kasvu 1990-luvun puolivälistä ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkojoukkoistaminen – Tarkastelussa innovaatioalustojen viestintäympäristöt 

      Syrjäläinen, Sanna (2013)
      Pro gradu - tutkielma 
      Verkkoviestintä on yhä enemmän sosiaalisesti verkostoitunutta, käyttäjälähtöistä ja verkkosisältöihin keskittynyttä. Tähän käyttäjälähtöiseen sisällöntuotantoon liittyy joukkoistaminen eli yhteistyön ajatus, jota yhä ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkokaupan brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa 

      Savolainen, Viljami (30.04.2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Digitalisaation ja covid-19 pandemian myötä kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut. Verkkokaupoissa tehdään entistä enemmän ostoksia. Jo ennen covid-19 pandemiaa perinteisten kauppojen liiketoimintamallit ja ...
    • Verkkokaupan kilpailuetu ja menestystekijät: Case Sanoma 

      Nevalainen, Juho (2011)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tässä tutkimuksessa tarkastellaan, mitkä tekijät vaikuttavat verkkokauppojen menestymiseen. Tutkimuksessa keskitytään erityisesti verkkokaupan lisäarvon muodostumiseen, kilpailuedun lähteisiin, menestystekijöihin ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkokaupan käytettävyyden arviointi, case: Gugguu Oy 

      Iso-Oja, Päivi (2018)
      Pro gradu - tutkielma 
      Suomalaisten verkkokauppaostajien suosituin tuoteryhmä on vaatteet ja verkkokauppojen suosio kasvaa jatkuvasti. Tämän vuoksi on tärkeää, että yrityksen verkkokauppa toimii moitteettomasti. Verkkokauppa on yrityksen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkokaupan perustaminen pienyritykselle - Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus case-yritykselle 

      Raatikainen, Eija (2011)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä pienyrityksen täytyy ottaa huomioon perustaessaan verkkokauppaa sekä miten sähköinen kaupankäynti ja perinteinen fyysinen kaupankäynti eroavat toisistaan. Lisäksi tarkoituksena ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkokaupan toimivuuden kriittiset tekijät urheilutavaroiden erikoiskaupassa 

      Mikkola, Heikki (2013)
      Pro gradu - tutkielma 
      Yritysten liiketoimintaympäristössä on viime aikoina tapahtunut suuria muutoksia, kun tarjolle on tullut yhä laajempi valikoima erilaisia kanavia, joiden kautta yritys voi olla yhteydessä asiakkaaseen sekä myydä ja markkinoida ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkokoulutuskonseptit 

      Haapakoski, Jaakko (2010)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkielman tavoitteena on perehtyä verkkokoulutuksen hyödynnettävyyteen sekä sen avulla saavutettaviin etuihin erilaisissa liiketoimintaympäristöissä. Tarkoituksena on kartoittaa ensin erilaisia verkkokoulutukselle ominaisia ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkomusiikkipalveluiden käyttäjien asiakasuskollisuus 

      Lehtomaa, Jukka-Pekka (2010)
      Pro gradu - tutkielma 
      Musiikin tarjonta ja kulutus on siirtynyt yhä enemmän Internetiin. Internetissä toimii suuri määrä musiikkia tarjoavia musiikkikauppoja ja -palveluita, jotka joutuvat kilpailemaan keskenään samoista asiakkaista. Laillisesti ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkosivujen hakukoneoptimoinnin parhaat käytänteet: Systemaattinen kirjallisuuskatsaus 

      Saari, Jenni (16.04.2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Hakukonemarkkinointi on yksi digimarkkinoinnin kulmakivistä. Se on erityisen tärkeää yrityksille, jotka kilpailevat ostavien asiakkaiden huomiosta. Asiakkaiden tulisi löytää yrityksen tarjoamat tuotteet ja palvelut ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkosivujen ja sähköisen työnhakulomakkeen käytettävyys henkilöstöalan yrityksessä 

      Liewendahl, Lauri (2018)
      Pro gradu - tutkielma 
      Työnhaun tärkeimpiä kanavia ovat yritysten verkkosivut. Työntekijöiden houkuttelemiseksi ja positiivisen työnantajamielikuvan luomiseksi yritysten on tärkeä panostaa verkkosivuihin ja sähköisiin työnhaun kanaviin, kuten ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Verkkosivut osana uutuustuotteen markkinointistrategiaa Case: LumiTar ALT Finland Oy 

      Gräsbeck, Sami (2015)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkielman aiheina ovat verkkomarkkinointi ja erilaiset markkinointistrategiat. Työn tavoitteena on luoda erilainen verkkomarkkinointistrategia case-yritykselle. Käytännön sovellutuksena uudistetaan case-yrityksen verkkosivut ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.