- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
Aineistot 254-273 / 3329
-
Boksi sidekickistä laajenevaan laatikkoon. Tarkastelussa Kaleva.fi:n mainosmyynnin termit ja määritelmät
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää millainen verkkolehden mainosmuotojen termistö ja käsitteistö palvelisi parhaiten mainospalveluja ostavia yritysasiakkaita. Aineistona käytettiin Kaleva.fi-verkkolehden mainosmyynnin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Bond-Commodity comovement in the Eurozone under changing systemic stress
(2017)
Pro gradu - tutkielmaAfter the financialization of commodity market in the early 2000s, correlation dynamics be-tween commodity derivatives and financial assets have been under increasing focus of the literature concerning portfolio modeling ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Bored of the Rings: Parodying Fantasy and Tolkien
(2010)
Pro gradu - tutkielmaJ. R. R. Tolkienilla on ollut jo pitkään vankka suosio kirjailijana ja hänen The Lord of the Rings teoksensa on eräs tunnetuimmista fantasiakirjoista. Hänen suosionsa on ilmentynyt myös matkimisena ja parodiointina. Tämän ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
BORN GLOBALS AND ENTREPRENEURIAL MARKETING STRATEGIES: A CASE STUDY IN PORTUGAL AND FINLAND
(2014)
Pro gradu - tutkielmaThe aim of this study is to investigate in what way Born Global companies apply Entrepreneurial Marketing strategies and which factors influence these. For that purpose, the analysis focuses on the extent to which these ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brand Crisis in Social media
(2014)
Pro gradu - tutkielmaThis thesis examines the concept of brand crisis, its impact on company’s reputation and - image. Factors triggering a crisis are examined and the focus of the study is on how companies respond to consumers in social media ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brand equity through corporate social responsibility: Creating competitive advantage in the food industry
(2015)
Pro gradu - tutkielmaThe concept of corporate social responsibility (CSR) is a broad topic. It spans many issues and stakeholders, from employees to customers. Increasing awareness of ethical issues in the food industry means that there is a ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brandin strateginen johtaminen
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen ensisijaisena tavoitteena oli tutkia case-yritysten brandin johtamisen tasoa ja pyrkiä kuvaamaan sekä vertailemaan mahdollisimman tarkasti niiden välisiä eroja ja yhtäläisyyksiä. Tarkoituksena oli kuvata ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Branding Strategies of Horizontal International Mergers and Acquisitions A Case Study of a Finnish Global Company
(2011)
Pro gradu - tutkielmaThe study is inspired by the increasing population of global IMA, and the missing of sufficient researches on branding strategies influences on IMA performances. The research question is ''how branding strategies influence ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brasilialaisten listautumisantien alihinnoittelu ja pitkän aikavälin menestys
(2011)
Pro gradu - tutkielmaListautuminen on merkittävä muutos yrityksen elinkaaressa. Se on pitkä ja vaativa prosessi. Listautuminen pörssiin tulee usein ajankohtaiseksi, kun yrityksellä on tarve kasvaa ja/tai laajentaa omistusta. Motivaatiotekijöitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiarkkitehtuurin strateginen johtaminen: Case Dermoshop Oy
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on analysoida, miten brändiarkkitehtuuria johdetaan strategisella tasolla kosmetiikka-alan yrityksessä. Tutkimuksen lähestymistavaksi ja tutkimusstrategiaksi on valittu tapaustutkimus, koska ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändilupauksen toteutuminen digitaalisen asiakaspolun kosketuspisteissä : Case Four Reasons -kuluttajaverkkokauppa
(10.11.2022)
Pro gradu -tutkielmaVerkko-ostaminen on lisääntynyt digitalisaation ja COVID-19 pandemian myötä, ja yritysten on pitänyt mukautua verkkokaupan yleistymisen mukanaan tuomiin muutoksiin. Verkkokaupan nouseminen keskeiseksi vähittäiskaupan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändimerkitykset nuorten kuluttajien kokemana: vertailussa globaalit ja lokaalit juomabrändit
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on kuvata ja analysoida nuorten kuluttajien brändimerkityskokemuksia eri alkuperää edustavien juomamerkkien kohdalla. Tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena on luoda kuva nuorista ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändin ja aistikokemuksen välinen vuorovaikutus
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on selvittää brändin ja aistikokemuksen välistä vuorovaikutusta tuotearvioinnissa. Vaikuttaako tietoisuus tuotteen brändistä siihen, minkälaiseksi tuote aistitaan? Entä onko brändillä vaikutusta ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändin suojaaminen
(2007)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on selvittää ja systematisoida keinoja, joilla brändi voidaan tehokkaasti suojata eri immateriaalioikeuksien avulla. Brändien merkitys on viime aikoina kasvanut huomattavasti ja aineettomien ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändin valtaa vai tuoksun huumaa? Tarkastelussa naisten hajuvesiin liittämät merkitykset
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, millä tavoin hajuvedet merki-tyksellistyvät naisten mielissä. Tavoitteena on saavuttaa ymmärrys siitä, mitkä eri tekijät ohjaavat hajuvesimieltymyksien syntymistä, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändisuhteen vahvistaminen brändin inhimillistämisen keinoin : Bränditarina Asuntotaivas Oy:lle
(27.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaKuluttajien sitoutumista brändiin voidaan pitää nykypäivänä yhtenä markkinoinnin haasteista. Kuluttajat sitoutuvat helpommin brändeihin, joihin he ovat luoneet tunnesiteen, mikä ohjaa edelleen kuluttajien käyttäytymistä. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
BRÄNDITOIMISTON BRÄNDINRAKENNUSPROSESSIN KRIITTISET TEKIJÄT MIELIKUVATAVOITTEIDEN SAAVUTTAMISESSA Case Contium
(2014)
Pro gradu - tutkielmaBrändin rakentamisen ulkoistaminen lisääntyy lukuisista syistä ja siksi bränditoimistojen lukumäärä lisääntyy ja niiden välinen kilpailu kiristyy. Bränditoimiston kannalta on oleellista, että projektissa asetetut tavoitteet ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiuudistuksen kautta vastuullisuudesta kilpailuetua kodintekstiilialalla
(27.08.2023)
Pro gradu -tutkielmaBrändien ja yritysten liiketoimintaympäristö on jatkuvassa muutoksessa. Digitalisaatio, ilmas-tokriisi ja kestävän kuluttamisen periaatteet ovat muuttaneet viime vuosina kuluttajien kulu-tus- ja ostokäyttäytymistä. Jatkuva ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Brändiviestinnällä top of mind -asemaan: Brändi-identiteetin rakentaminen kiinteistöjohtamisen toimialalla. Case Realia Group.
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa uutta, jäsenneltyä tietoa liikkeenjohdon päätöksenteon tueksi top of mind -asemaan pyrittäessä brändiviestinnän avulla. Tavoitteena oli tunnistaa brändi-identiteetin keskeiset elementit ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
BRÄNDIYHTIÖIDEN OSAKETUOTOT FINANSSIKRIISISSÄ 2007–2010
(2012)
Pro gradu - tutkielmaViime vuosina maailmantaloutta ravistellut finanssikriisi ja sen jälkiseuraukset ovat tehneet sijoitusympäristöstä haasteellisen. Osakemarkkinoiden heilunta ja jyrkät korjausliikkeet ovat asettaneet pitkän aikavälin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.