- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)

Aineistot 2306-2325 / 3336

    • Sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisen asioinnin kehittäminen : käyttäjäkokemustutkimus 

      Haapoja, Heidi (10.08.2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Tässä pro gradu -tutkimuksessa selvitetään tutkimuksen toimeksiantajan, Etelä-Pohjanmaan alueen sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisen asiointipalvelun käyttäjiltä asiointipalvelun digitaalista asiakaskokemusta ja ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaali- ja terveysalan hankinta : Hyvinvointia ja byrokratiaa 

      Lahti, Heli (09.02.2023)
      Pro gradu -tutkielma
      Sosiaali- ja terveyspalveluita käytetään vaihtelevasti iän ja tilanteen mukaan. Useimmat ihmiset tarvitsevat jotain näistä palveluista elämänsä mittaan. Nämä palvelut hankitaan mahdollisimman edullisesti vaatimukset ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaali- ja terveysalan vetovoimaisuuden pirullisuus : Organisaatiosta nousevat epäkohdat osana vetovoiman laskua 

      Thomas, Linda (11.01.2022)
      Pro gradu -tutkielma
      Sosiaali- ja terveysalan vetovoima on laskussa. Alalta poistutaan yhä kasvavaan tahtiin aivan toisiin työtehtäviin, sekä alalle hakijoiden määrä on myös laskenut. Suomen ikärakenteen seurauksena ikääntyvän väestön määrä ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalialan tehtävien ammatillisuus ja sen edellytykset 

      Alho, Sanna-Liisa (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa sosiaalialan ammatillisuutta sekä selvittää alalla työskentelevien näkemyksiä sosiaalialasta, sen ammatillisuudesta, työtehtävistä sekä professionalismista. Tutkimuksen tekemiseen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalinen media arjen kulutushetkissä 

      Stansgård, Hugo Emil (10.05.2023)
      Pro gradu -tutkielma
      Digitalisaation synnyttämä sosiaalinen media näkyy arjessamme kaikkialla. Sosiaalinen media koukuttaa käyttäjiään ja sen kuluttaminen vie runsaasti aikaa ja huomiota. Arkielämän kommunikaatiomme tapahtuu entistä enemmän ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalinen media organisaation strategisen viestinnän kanavana. Tapaustutkimus suomalaisen metsäyhtiön Twitter-viestinnästä 

      Särkelä, Anni-Riika (2017)
      Pro gradu - tutkielma 
      Sosiaalisesta mediasta on sen suosion kasvun myötä tullut nopea ja tehokas strategisen viestinnän kanava, jota yritykset pyrkivät hyödyntämään sidosryhmilleen suunnatun sisällön jakamisessa. Tämän tutkimuksen tavoitteena ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalinen media teollisuusyritysten ympäristöön liittyvässä viestinnässä. Tarkastelussa UPM-Kymmenen viestinnän kehittämismahdollisuudet 

      Keränen, Kaisa (2011)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavoin suuret teollisuusyritykset voivat viestiä ympäristöön liittyviä asioita sosiaalisen median kautta kuluttajille. Tutkimuksessa tarkasteltiin sosiaalisen median mahdollisuuksia ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalinen pääoma peltotilusjärjestelyissä 

      Immonen, Anu (2009)
      Pro gradu - tutkielma 
      Aluetieteilijä Kristiina Walliuksen Maanmittauslaitokselle tekemässä, vuonna 2007 valmistuneessa pro gradu -työssä ehdotettiin jatkotutkimuksen aiheeksi sosiaalista pääomaa peltotilusjärjestelyissä. Sosiaalisella pääomalla ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalinen pääoma, organisaatiositoutuminen ja työn imu Case tutkimus sähkö- ja elektroniikka-alan yrityksessä 

      Säilynoja-Hanhila, Kristiina (2012)
      Pro gradu - tutkielma 
      Yritysten kilpailukyky perustuu nykynäkemyksen mukaan aineettomaan pääomaan, jota muun muassa inhimillinen pääoma edustaa. Kyseisen näkemyksen mukaan yritysten arvokkaana resurssina on osaava henkilöstö, joka kokee yksilöiden ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisen median Community Management –palvelu osana mainostoimiston palvelutarjontaa 

      Viljanen, Ina (2016)
      Pro gradu - tutkielma 
      Sosiaalinen media on vakiintunut osaksi markkinointiviestintää kuluttajien mediakäyttäytymisen muutoksen myötä. Sosiaalisen median kautta yritykset voivat tavoittaa kohderyhmiään kustannustehokkaasti ja sosiaalisen median ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisen median riskit yrityksen maineelle ja riskien hallinta 

      Karjalainen, Mari (2015)
      Pro gradu - tutkielma 
      Sosiaalinen media on muuttanut yritysten toimintaympristön. Enää vanhat viestinnän lainalaisuudet eivät päde, ja liiketoimintaa joudutaan katsomaan uudenlaisesta perspektiivistä. Sosiaalinen media on muuttanut ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisen sponsoroinnin onnistunut johtaminen osana viestintästrategiaa 

      Saario, Maria (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Työn tarkoituksena on tutkia viestintästrategian näkökulmasta sitä, miten sosiaalinen sponsorointi onnistuneesti integroidaan osaksi markkinointiviestintää, millä keinoin voidaan luoda mielikuvaa sponsoroinnin kohteen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisen vastuun ja ympäristövastuun GRI-raportointi suomalaisissa yrityksissä 

      Ratsula, Lumikki (2017)
      Pro gradu - tutkielma 
      Yritysten vastuullisuudesta puhutaan nykyään paljon ja odotukset sekä vaatimukset yritysvastuullisuutta kohtaa kasvavat koko ajan. Yritysten tulee yhä laajemmin raportoida erilaisista yhteiskunnallisista vaikutuksistaan ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaaliset näkökohdat julkisissa hankinnoissa 

      Salmela, Anu (2015)
      Pro gradu - tutkielma 
      Euroopan unionin viranomaislähteiden mukaan julkisten hankintojen kokonaisarvo vuonna 2012 oli noin 1800 miljardia euroa. Vuonna 2013 Suomessa julkisten hankintojen kokonaisarvo oli noin 33 miljardia euroa, joista ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisten kohteiden sponsorointi 

      Kallio, Toni (2007)
      Pro gradu - tutkielma 
      Huoli yhteiskunnallisista asioista ja yritysten halu profiloitua vastuullisiksi on kasvattanut sosiaalisten kohteiden sponsoroinnin suosiota viime aikoina. Sosiaalisen sponsoroinnin mahdollisuuksia ja edellytyksiä on ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalisuutta ja työn merkityksellisyyttä - Nuorten toiveita työelämälle 

      Anttila, Suvi (2017)
      Pro gradu - tutkielma 
      Työelämä on ollut jo hetken aikaa murroksessa, kun uusi sukupolvi on astunut työmarkkinoille. Nuorilla on enemmän neuvotteluvaraa työmarkkinoilla kuin koskaan ennen, kun isot ikäluokat ovat jäämässä eläkkeelle ja uusia ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sosiaalitoimistotyö kehittyy: Tarkastelun kohteena työorientaatio- ja organisaatiotekijöiden vaikutus sosiaalitoimiston kehittämistyössä 

      Kujala, Sari (2008)
      Pro gradu - tutkielma 
      Sosiaalitoimistoissa tapahtuva työ on ollut suurten yhteiskunnallisten, taloudellisten ja väestön rakenteellisten muutosten näyttämönä viime vuosina. Asiakkaiden tosiasiallinen sosiaalisten ongelmien vaikeutuminen ja ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sote-uudistus – uhka vai mahdollisuus? Tarkastelussa sote-uudistusta koskevan verkkouutisoinnin otsikot 

      Manninen, Elina (2015)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen aiheena on sote-uudistukseen eli sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistukseen liittyvä verkkouutisten otsikointi. Sote-uudistuksella pyritään luomaan kustannustehokas hyvinvointipalvelu, joka turvaa suomalaiset ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sound logo as a brand element: Affect on attitudes through four cases 

      Palmunen, Olli (2014)
      Pro gradu - tutkielma 
      As of its ability to appeal to consumer emotions, the importance and interest towards music as a tool for successful marketing and branding is growing increasingly. However, in today’s cluttered media environments marketeers ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Sounds of Identity: The Whistled Language of La Gomera 

      Loffredo, Samuele (2018)
      Pro gradu - tutkielma 
      The Canary island of La Gomera preserves a particular whistled language, known as El Silbo that was sentenced to disappear by modernity, if it was not for the effort of local government and institutions that have recently ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.