- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)

Aineistot 1515-1534 / 3330

    • Markkinoinnin automaatio liidien hallinnan työkaluna 

      Saaristo, Emilia (2016)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuoda lisäymmärrystä liidien hallintaan markkinoinnin automaation ja sisältömarkkinoinnin kautta, jotka tässä tutkimuksessa hahmotetaan liidien hallinnan työkaluiksi. Tarkoitusta mukaillen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinoinnin automaatio yrityksen kilpailukeinona 

      Luoma, Riikka (2016)
      Pro gradu - tutkielma 
      Markkinointi on suuressa murroksessa digitalisaatiosta johtuen. Markkinoinnin automaatio on työkalu, joka palvelee yrityksiä muutospaineissa ja jonka avulla yritykset tekevät dataan perustuvaa, automatisoitua ja kohdistettua ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinoinnin suorituskyvyn mittaaminen yritysten kilpailukyvyn ja menestymisen strategisena lähteenä 

      Reinikainen, Juha (2020)
      Pro gradu -tutkielma
      Markkinoinnin suorituskyvyn mittaamista pidetään usein haastavana ja monesti markkinoinnin vaikuttavuus jääkin yritystoiminnassa suorituskyvyn mittaamisen ulkopuolelle. Nykypäivän markkinointijohtajat kuitenkin vaativat ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinoinnin tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen 

      Koski-Sipilä, Matti (2019)
      Pro gradu - tutkielma 
      Markkinoijilla on ollut kautta aikain vaikeuksia todentaa markkinoinnin toimien vaikutuksia yrityksen taloudelliseen suorituskykyyn. Tänä päivänä yrityksen johto kuitenkin odottaa markkinoinnilta kykyä osoittaa tuloksia ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinointi murroksessa - Markkinoinnin asema ja rooli yrityksen menestystekijöinä 

      Soimakallio, Annukka (2018)
      Pro gradu - tutkielma 
      Markkinoinnin legimiteetin merkitys yrityksessä on todettu monissa tutkimuksissa, mutta myös sen vaikutusvallan heikentyminen viime vuosina. Tutkimukset tuovat esiin laajan keskustelun ja keskenään ristiriitaisiakin ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinointi-mixin adaptointi ja standardisointi asiantuntijayrityksen kansainvälistymisprosessissa 

      Sarakorpi, Jaakko (2019)
      Pro gradu - tutkielma 
      Kansainvälinen liiketoiminta kasvaa jatkuvasti kiihtyvällä tahdilla. Globalisaation alkuvaiheessa kansainvälinen liiketoiminta tarkoitti paljolti konkreettisten tuotteiden myymistä tai valmistamista eri kansainvälisillä ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinointiautomaation vaikutus yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehitykseen 

      Rajeh, Henri (2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia markkinointiautomaation aikaansaamia vaikutuksia yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehityksessä. Tutkimuksen tarkoitus on jaettu kolmeen tavoitteeseen. Ensimmäisenä tavoitteena ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Markkinointikonsepti miesten kosmetiikassa - Etsimässä oikeaa tapaa puhua miehelle kosmetiikasta 

      Ikäläinen, Tuomo (2012)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tämän tutkielman tarkoituksena on hahmottaa parannusehdotuksia miesten kosmetiian markkinointikonsepteihin. Tutkielman kiinnostuksen kohteena ovat strategisesti tehdyt päätökset joilla kosmetiikkayritykset ovat päättäneet ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Masculinity in advertising appeals - A content analysis of print advertisements in India, Finland and Spain 

      Puolakka, Anni (2009)
      Pro gradu - tutkielma 
      This is a study about the representations of modern masculinity, comparing print advertisements from three countries; India, Finland and Spain. The portrayals of male characters were analysed by doing a content analysis, ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • MASH-UP JA TEKIJÄNOIKEUDET TIETOYHTEISKUNNASSA 

      Aarnio, Päivi (2016)
      Pro gradu - tutkielma 
      Mash-up on yksi sämpläyksen alalajeista. Se on musiikkityyli, joka syntyy, kun yhdistetään kahden tai useamman yhtyeen tai artistin musiikkia yhdeksi täysin uudeksi musiikkikappaleeksi. Yhdisteleminen voi liittyä esimerkiksi ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Materiaalinhallinnan uudelleen organisointi : Case SLO Oy, SLO-Tuotesarjat 

      Vuorio, Tuomo (03.11.2020)
      Pro gradu -tutkielma
      Tutkimusongelmaksi muodostui materiaalinhallinnan kehittäminen uusien menetelmien avulla. Tavoitteena onkin tutkielman avulla löytää eri tuotteille oikeat materiaalinohjaus menetelmät. Ohjausmenetelmien pitäisi auttaa ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Materiaalinohjauksen toteuttaminen asennuspisteelle uudessa tuotantolaitoksessa 

      Kalliokoski, Teemu (30.04.2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Tämän tutkielman tavoitteena on luoda ehdotus, miten materiaalinohjaus asennuspisteelle tulisi toteuttaa uudessa tuotatolaitoksessa. Tavoitteena on määrittää miten puskurivarastoon kerätyt materiaalit tulisi ohjata ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Materiaalitarkastustoiminnon luominen tuotantoyritykselle – Case Vacon 

      Mäkelä, Tommi (2016)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tämä tutkielma on saatu toimeksiantona Vacon Oyj:ltä. Tutkielmassa pyritään hahmottamaan, miten komponenttilaatuun liittyviä ongelmia voitaisiin vähentää sisääntulotarkastustoiminnan avulla. Tarkoituksena on myös selvittää ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Material lifecycle maintenance in Operational Purchasing 

      Kankaanpää, Maiju (17.06.2021)
      Pro gradu -tutkielma
      Product lifecycle management is a huge process which requires and produces a lot of data. Unmanaged, the data is not useful for the companies and the unmanaged data can even cause harm in the processes. Efficient product ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Matkailun ohjelmapalveluiden elämyksellisyyden kehittäminen 

      Alilonttinen, Kirsi (2006)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tämän tutkielman tarkoituksena on kehittää matkailuyrityksen tarjoamia ohjelmapalveluita elämyksellisempään suuntaan. Tämä edellyttää, että pystytään tunnistamaan elämyksen eri raaka-aineet, jotka vaikuttavat elämyksen ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Matkalla jaettuun johtajuuteen työn imun kokemusten saattelemana 

      Kivelä, Merja (2011)
      Pro gradu - tutkielma 
      Jaettu johtajuus on yksi uusimmista johtajuuden suutauksista. Sen mukaan johtajuus toteutuu moniulotteisena yksilöiden ja ryhmien toimintojen kautta kohti organisaation tavoitteita. Eri tutkimusten mukaan johtaminen on ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Matkapuhelimen ja tietokoneen apuohjelmat kuurosokeiden tiedonsaannin ja viestinnän apuvälineinä 

      Evonen, Jaakko (2013)
      Pro gradu - tutkielma 
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää viestinnän ja digitaalisten apuvälineiden käytettävyyttä kuurosokeiden näkökulmasta. Tarkastelussa olivat ruudunluku- ja ruudunsuurennosohjelmat matkapuhelimessa ja tietokoneessa. ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Means to Retain Key Talent in International Mergers and Acquisitions 

      Ylirinne, Henna (2010)
      Pro gradu - tutkielma 
      International mergers and acquisitions (M&As) have been a common way for companies to gain international expansion. For over two decades companies have gained experience from M&As but still remain unaware on how to make ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Measuring Customer Satisfaction by Critical Factor Index in Pricing Process 

      Ingman, Liisa (2010)
      Pro gradu - tutkielma 
      This master’s thesis is related to the pricing process in ABB Oy Distribution Automation Vaasa unit. The purpose of this research is to identify and examine the critical parts in the process. Thesis consists of theoretical ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
    • Measuring group level customer profitability: A case study 

      Mäkelä, Waltteri (2019)
      Pro gradu - tutkielma 
      The motivation of the thesis is to study how customer profitability can be measured on group level, how different approaches treat various costs and to test the applicability on the case company. Research questions dwell ...
      Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.