- Selaus tekijän mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö
-
How social media usage can be integrated in market orientation and how the use of it influences performance?
Kaijala, Iiris (24.09.2020)
Pro gradu -tutkielmaThis thesis studies if social media usage can be integrated in market orientation and if this relationship influences performance. Social media can be identified as WEB 2.0 which allows companies and consumers to access ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
IAAS JA PAAS -PILVIPALVELUIDEN MYYNTI LIIKETOIMINTAEKOSYSTEEMIN KONTEKSTISSA
Repo, Anniina (2018)
Pro gradu - tutkielmaPilvipalveluiden seurauksena syntynyt asiakasyritysten ostokäyttäytymisen muutos ja ICT-alan ekosysteemin murros, jossa perinteiset roolit murtuvat ja uudet toimijat valtaavat markkinaa, ovat tehneet kaupankäynnin ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Impact of Decision-making Approaches on the International Performance of INVs : The moderating effect of the international business environment uncertainty of the COVID-19 pandemic
Honkanen, Niklas (01.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaBecause traditional internationalization methods have been argued to not be suitable for all firms in the current international business environment, researchers have become increasingly aware of INVs. Decision-making has ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Impact of Entrepreneurial Digital Marketing on Internationalizing SMEs in the health sector
Khan, Waqas (2019)
Pro gradu - tutkielmaAcademics have thoroughly researched INVs and Entrepreneurial Marketing but not much research has been done on these topics in conjugation. Given the resource constrained nature of health sector SMEs and lack of customers ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Improving International Business Performance by International Branding: SMEs in the Finnish Health Sector
Laihonen, Anna-Maria (2019)
Pro gradu - tutkielmaThe research on international branding is scattered and mainly focused on multinational corporations, while the increased globalization is diminishing the old notion of international involvement being applicable only for ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Increasing International Corporate Sales in Digital Sales Channels, Case: International Corporate Sales of a Travel, Transportation, Logistics & Hospitality Industry
Hankivuo, Salla (2019)
Pro gradu - tutkielmaPurpose - This research focuses on identifying ways to increase international corporate sales in digital sales channels. The case industry is TTLH (Travel, Transportation, logistics & Hospitality) and the case company ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Influence of experience in internationalization decision-making among international new ventures
Turunen, Tatu (31.05.2021)
Pro gradu -tutkielmaInternational new ventures are companies that start to internationalize from the early stages. These companies are founded on a strong aim towards global markets. Their entrepreneurs have to face many risks and problems, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Influencer Marketing During the Internationalization of SMEs
Leskinen, Lotta (28.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaAs consumers are spending more and more time on social media and becoming increasingly skeptical of brand-generated advertising, companies have begun to turn to social media influencers to disseminate brand messages on ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Instant Emotions on Instagram
Isosomppi, Sara (29.11.2021)
Pro gradu -tutkielmaTässä tutkielmassa pyritään selvittämään sosiaalisen median vaikutuksia julkisuuden henkilön julkisen imagon hallintaan ja erityisesti fanien kommenteissaan esille tuomien tunteiden vaikutuksia heidän kirjalliseen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
International marketing communication decisions of Finnish technology-oriented born globals in the context of social media
Lamminparras, Jaakko Samuli (09.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaThe field of international marketing communication has been in the middle of transformation lately. The rise of social media has enabled new ways for resource-constrained firms to communicate cost-efficiently without ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Into the Lion’s Den. Discourse Analysis of Refugee Crisis related Opinion Pieces in Helsingin Sanomat in Autumn 2015
Suutala, Jenni Sofia Jasmiina (2018)
Pro gradu - tutkielmaMaailmanlaajuinen pakolaiskriisi huipentui ja laajeni läpi Euroopan syksyllä 2015. Vuosikausia kestänyt sota ja sorto, väkivaltaisuudet ja ihmisoikeuksien rikkomukset Lähi-idässä johtivat joukkopakoon, jonka myötä suuri ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Is ecological packaging the new black?
Åkerfelt, Lotta-Fiona (2019)
Pro gradu - tutkielmaEnvironmental responsibility is a trend that is reflected in the activities of many stakeholders. At the same time, the role of packaging, and in particular the evaluation of packaging materials, has become a key issue. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kamarimusiikin paluu kamareihin - Elämysten luominen kuvaruudun kautta : Case: Korsholman Musiikkijuhlat 2020 ja COVID-19
Myllykangas, Aino (02.11.2020)
Pro gradu -tutkielmaJo jonkin aikaa elämyksiä on pidetty neljäntenä taloudellisen tarjooman muotona. Elämykset ovat ikimuistoisia tapahtumia, jotka kiehtovat ihmisiä luontaisesti henkilökohtaisella tavalla. Festivaalit nähdään usein elämystalouden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kansainvälisten koulutuspalveluiden rakentaminen konseptoinnin vaiheita ja pelillistämistä hyödyntäen : Vientimahdollisuuksien tunnistaminen suomalaisen korkeakoulutuksen viennin edistämiseksi
Aaltonen, Juuso (10.05.2021)
Pro gradu -tutkielmaSuomalainen koulutusosaaminen on brändiltään maailman kärkeä. Suomen koulutusviennin arvo on noin 300 milj. euroa ja siitä pyritään tekemään miljardibisnestä. Mikäli koulutuksesta halutaan rakentaa entistä merkittävämpää ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kaupunkipyörien ja sähköpotkulautojen kyky luoda asiakasarvoa : Case HSL kaupunkipyörät & sähköpotkulaudat
Mäntylä, Leo (01.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaLiikkuminen on muuttumassa yhä enemmän palveluksi (Mobility as a Service, MaaS), eikä paikasta toiseen kulkeminen vaadi omien kulkuneuvojen omistamista. Tämän lisäksi kuluttajat haluavat jatkuvasti liikkua yhä vaivattomammin. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kriittisten tapahtumien tunnistamisella laadukasta kiinteistönvälityspalvelua - Huoneistomarkkinat Oy LKV
Koski, Julia (2018)
Pro gradu - tutkielmaKilpailu kiinteistönvälitysalalla on kovaa ja menestyäkseen yrityksen tulee tietää, miten asiakkaat kokevat välityspalvelun. Toisaalta pelkästään asiakkaiden näkemyksiä tarkastelemalla käytännön toiminnan kehittäminen voi ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kuluttaja ei toimi rationaalisesti – Vastuullisten valintojen lisääminen maistatuksella
Keski-Kasari, Niklas (2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus on syventyä kuluttajakäyttäytymiseen, myymälä- ja aistinvaraiseen markkinointiin. Aiempien tutkimuksien valossa alitajunnan ohjailulla on pystytty vaikuttamaan terveellisten tuotteiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kuluttaja vähittäiskaupan murroksessa - Nuorten aikuisten ostokäyttäytyminen monikanavaisessa ympäristössä
Ihatsu, Ada-Maria (2018)
Pro gradu - tutkielmaDigitalisaatio ja vähittäiskaupan monikanavaisuus on voimaannuttanut kuluttajia ja muuttanut heidän käyttäytymistään merkittävästi. Tämän tutkimuksen tarkoitus on tuottaa uutta ja jäsentynyttä tietoa modernin kuluttajan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kuluttajan brändimielikuvan kehittäminen vaikuttajamarkkinoinnin keinoin
Arvela, Emilia (26.08.2021)
Pro gradu -tutkielmaBrändimielikuva on yrityksen keino profiloitua ja erottautua kilpailijoista. Viestinnällä on suuri rooli brändimielikuvan välittymisessä kuluttajille, ja yritykset käyttävät yhä enemmän sosiaalista mediaa viestinnässään. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Kuluttajat ja kuluttamisen arvoristiriidat : Minkälaisia arvoristiriitoja kuluttajat kokevat hintojen nousun seurauksena
Kurkinen, Miro (27.06.2023)
Pro gradu -tutkielmaViime vuosina kulutustuotteiden hinnat ovat nousseet inflaation seurauksena, mikä on omalta osaltaan vaikuttanut tavalla tai toisella yksilöiden kuluttamiseen. Lisäksi kuluttajien keskuudessa arvojen merkitys kuluttamisen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.