- Selaus tekijän mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö
-
Decision-making and global environment in the international market expansion strategy of the firm and implications to international performance
Myllymäki, Linda (06.01.2022)
Pro gradu -tutkielmaThe research on international market expansion strategy has previously mainly focused on examining the differences between two opposing strategies: market concentration and mar-ket diversification. Hence, we still know ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
"Det kändes naturligt att studera på flera olika språk". Ett fallstudie om språkbadet i Karleby ur tidigare språkbadselevernas synvinkel
Rauma, Jutta (2018)
Pro gradu - tutkielmaLähtiessäni suunnittelemaan pro gradu-tutkielmani aihetta päätin syventyä jo kandidaatin tutkielmassani käsittelemääni aihepiiriin. Kandidaatin tutkielmani käsitteli kielikylvyn toimintaa Kokkolassa kielikylpyopettajien ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Developing a Nudge Process Model for Marketing in SME Contexts: Case Smartmile
Kaaja, Kati (2019)
Pro gradu - tutkielmaToday’s marketer must adjust to constant change creatively. Nudging offers unique potential to develop new ways of influencing consumer behavior. Nudges work by altering the decision environment, steering people towards ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-palveluliiketoiminnan asiakaskokemuksessa : Case Fortum Recycling & Waste jätehuoltopalvelut
Pihl, Sini-Pauliina (27.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaKiristyvän kilpailun vuoksi palveluliiketoimintaa harjoittavien yritysten tulee etsiä entistä asiakaslähtöisempiä ratkaisuja erottautuakseen kilpailussa ja edistääkseen asiakkaan kokemaa arvoa ja sitoutumista. Asiakaskokemus ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
Hjerppe, Lotta (24.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen sisältömarkkinoinnin onnistunut johtaminen rahoitusalan kuluttajaliiketoiminnassa
Mäkitalo, Valtteri Topias (2022)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinoinnin ollessa jatkuvassa murroksessa yritysten on kasvavan kilpailun alla kyettävä muok-kaamaan omia toimintatapoja ja käytäntöjään. Perinteisesti markkinointi on nähty hyvin tuoteve-toisena aktiviteettina, jossa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
Tastula, Venla (26.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTeknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitalisoituvan toimintaympäristön vaikutukset avainasiakkuuksien johtamiseen lääketiedeteknologia-alalla: Case Plandent Oy
Korhonen, Kalle (2018)
Pro gradu - tutkielmaTeknologinen kehitys muokkaa niin ihmisten, kuin yritystenkin toimintaympäristöjä ja tapoja vähitellen. Tällä kehityksellä on esitetty olevan vaikutuksia yritysten ostokäyttäytymiseen ja kommunikaation keinoihin. Samalla ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
”Ei mitään uutta tänään, laitetaan vaikka poliisikoiran kuva.” Suomen poliisin Facebook-viestintä
Leppämäki, Essi (2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tavoite on selvittää, minkälaista on Suomen poliisin viestintä Facebookissa. Poliisin viestintä on suunnattu kaikille yhteiskunnan eri toimijoille, eli kansalaisille, päättäjille, medialle ja muille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Employees' Adaptation of International Technology
Alasaukko-oja, Elisa (2022)
Pro gradu -tutkielmaNew technologies are currently dynamically reinventing the environment of human resource development (HRD) on a global scale. The truth is that the rapid advancement and wide-scale adoption of revolutionary technologies ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Empowering the Development of Marketing 4.0 Paradigm: Artificial Intelligence and Machine Learning in Marketing Management
Ahola, Ville (2018)
Pro gradu - tutkielmaMarketing is in the middle of a paradigm shift, where traditional marketing and digital marketing converge. The purpose of the research is to find out how marketing 4.0 paradigm, empowered by artificial intelligence and ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Engagement in Ecosystems : Duality and Interplay of Actors' roles
Vuorinen, Tiia Maria Tuulia (05.12.2023)
Pro gradu -tutkielmaIn marketing literature, the popularity of the concept of engagement has been skyrocketing in recent years. However, despite of the widespread interest in engagement among researchers, no mutual consensus has been achieved ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Engaging international customers with content marketing in social media: Extensive case study among tourism SMEs
Vallioniemi, Mira (2018)
Pro gradu - tutkielmaThe purpose of this master’s thesis is to study engaging content marketing in social media among small and medium-sized enterprises (SMEs) operating in Finnish tourism industry. The growing role of social media in tourism ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Evaluating the Usability of Finnish translations of Technical User Manuals
Petäys, Taina K. (2021)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena oli tutkia tavallisille kuluttajille suunnattujen teknisten laitteiden käyttöohjeiden suomenkielisten versioiden käytettävyyttä verrattuna englanninkielisiin versioihin. Pääpaino oli suomenkielisissä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
FACTORS AFFECTING INTERNATIONAL JOINT VENTURE’S FINANCIAL PERFROMANCE IN THE PEOPLE’S REPUBLIC OF CHINA
Eliasson, Aleksi (2019)
Pro gradu - tutkielmaThe foreign direct investment inflow to China has in the recent decades experienced major developments. Foreign companies have noticed the potential of the Chinese business environment for not only its reduced labor costs ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Factors influencing the quality of manufacturer and distributor relationships : Case study
Vuotari, Maria-Teresa (24.03.2021)
Pro gradu -tutkielmaLong-term and well-functioning business relationships have become even more important as international competition is fierce in many different sectors. The aim of relationship marketing is to maintain the relationship by ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Från Hopea-hetki till Silver-stund : En jämförelse av naturnära produktnamn med alliteration och deras översättningar
Tisza-Toivio, Zsófia (12 / 2021)
Pro gradu -tutkielmaTarkastelen pro gradu -tutkielmassani suomenkielisiä luontoaiheisia alliteroivia tuotenimiä ja niiden ruotsinkielisiä käännöksiä. Tutkielmani keskeisiä aiheita ovat kääntäminen, markkinointi ja nimistöntutkimus. Tuotenimet ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Healthcare professionals´ perception towards environmentally friendly dry powder inhalers in the United Kingdom, Sweden and Germany
Lehto, Ilmari (26.10.2022)
Pro gradu -tutkielmaPharmaceutical industry and the whole health care sector are facing pressures from various stakeholders to be as sustainable and environmentally friendly as possible. These stakeholders include patients, doctors and ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Henkilöhahmon ja narratiivisuuden vaikutus mainonnassa – onko sitä?
Eriksson, Nina (2018)
Pro gradu - tutkielmaTarinankerronta ja autenttisuus ovat termejä, jotka toistuvat 2010-luvun markkinointigurujen puheissa. Tarinan kertominen nimenomaan henkilöhahmojen kautta onkin noussut yhä suurempaan rooliin yritysten mainonnassa, vaikka ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
How do MNCs act on the web? The examination of localisation and standardisation practices of b2b MNCs originating from USA, France, Germany, and Switzerland
Fedorova, Nadezda (2018)
Pro gradu - tutkielmaWebsites offer new opportunities for marketing and companies are investing more in websites. MNCs are balancing between the choice of standardisation to pursue efficiency of scale and local adaptation of the websites to ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.