The roots and fruits of the Nordic Consumer Research
Editori(t)
Laaksonen, Pirjo
Jyrinki, Henna
Vaasan yliopisto
2010
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-476-332-5
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-476-332-5
Kuvaus
vertaisarvioimaton
Kirjoittajat: Grønhaug Kjell, Grunert Klaus G., Uusitalo Klaus, Wikström Solveig R., Brembeck Helene, Johansson Barbro, Bergström Kerstin, Hillén Sandra, Jonsson Lena, Ossiansson Eva, Shnahan Helena, Halkoaho Jenniina, Hansson Niklas, Holmberg Ulrika, Kotro Tanja, Repo Petteri, Bråtå Hans Olav, Hagen Svein erik, Hauge Atle, Lammi Minna, Pantzar Mika, Timonen Päivi, Mickelsson Jacob, Mauri Aurelio G., Soone Ivar, Ryynänen Toni, Varjonen Johanna
Kirjoittajat: Grønhaug Kjell, Grunert Klaus G., Uusitalo Klaus, Wikström Solveig R., Brembeck Helene, Johansson Barbro, Bergström Kerstin, Hillén Sandra, Jonsson Lena, Ossiansson Eva, Shnahan Helena, Halkoaho Jenniina, Hansson Niklas, Holmberg Ulrika, Kotro Tanja, Repo Petteri, Bråtå Hans Olav, Hagen Svein erik, Hauge Atle, Lammi Minna, Pantzar Mika, Timonen Päivi, Mickelsson Jacob, Mauri Aurelio G., Soone Ivar, Ryynänen Toni, Varjonen Johanna