Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Vaasan yliopiston julkaisut
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Vaasan yliopiston julkaisut
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The roots and fruits of the Nordic Consumer Research


 
Katso/Avaa
isbn_978-952-476-332-5.pdf (1.690Mb)
Lataukset: 


Editori(t)
Laaksonen, Pirjo
Jyrinki, Henna
Vaasan yliopisto
2010
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-476-332-5

Kuvaus

vertaisarvioimaton
Kirjoittajat: Grønhaug Kjell, Grunert Klaus G., Uusitalo Klaus, Wikström Solveig R., Brembeck Helene, Johansson Barbro, Bergström Kerstin, Hillén Sandra, Jonsson Lena, Ossiansson Eva, Shnahan Helena, Halkoaho Jenniina, Hansson Niklas, Holmberg Ulrika, Kotro Tanja, Repo Petteri, Bråtå Hans Olav, Hagen Svein erik, Hauge Atle, Lammi Minna, Pantzar Mika, Timonen Päivi, Mickelsson Jacob, Mauri Aurelio G., Soone Ivar, Ryynänen Toni, Varjonen Johanna
Kokoelmat
  • Vaasan yliopiston julkaisut [608]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste