Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Suuren murroksen sukupolvi matkailupalvelujen kuluttajina

Vesterinen, Hanna-Mari (2002)

 

Aineistoon ei liity tiedostoja.


Vesterinen, Hanna-Mari
2002
Näytä kaikki kuvailutiedot

Kuvaus

Kokotekstiversiota ei ole saatavissa.
Tiivistelmä
Työni tarkoituksena oli perehtyä seniori-ikää lähenevien kuluttajien matkailutuotteille asettamiin erityisvaatimuksiin. Tutkimuksen taustalla oli oletus siitä, että matkailijan ominaisuuksia, tarpeita, motivaatiotekijöitä, asenteita sekä mieltymyksiä analysoimalla voidaan selittää ja ennustaa myös tulevaa matkustuskäyttäytymistä.

Tutkimuksen teoriaosuudessa selvitettiin tulevien eläkeläismatkailijoiden ominaispiirteitä. Tutkielman empiirisenä tavoitteena oli tarkastella, mitä markkinoinnillisia haasteita suuren murroksen sukupolvi matkailijoina asettaa risteilypalveluja markkinoivalle yritykselle. Empiirisen tutkimuksen kohteena olivat Viking Line Abp:n Suomen VikingClubin 50–64-vuotiaat jäsenet. Aineiston keruu tapahtui sähköpostin välityksellä lähetetyn kirjallisen kyselylomakkeen avulla. Aineiston tilastollisessa tulkinnassa käytettiin suorien jakaumien lisäksi korrelaatio-, faktori- ja varianssianalyysiä sekä Khi-toiseen
-riippumattomuustestiä.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt [6298]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste