Selaus Oppiaineen mukaanKandidaatintutkielmatMarkkinointi
Aineistot 1-8 / 8
-
Aistien hyödyntämisen mahdollisuudet brändi-imagon rakentamisessa
(13.12.2024)
KandidaatintutkielmaSuuren kilpailun myötä yritysten on löydettävä uusia keinoja pärjätä ja erottautua. Kuluttajien tiedostamattomista toimintamalleista sekä kuluttajakäyttäytymiseen alitajuntaisesti vaikuttavista keinoista ollaan näin ollen ... -
Brändi-identiteetin merkitys digitaalisessa työnvälityksessä : Case Upwork
(14.05.2025)
KandidaatintutkielmaTeknologian kehityksen myötä tapa tehdä töitä on kehittynyt viime vuosi kymmeninä paljon. Perinteinen toimistotyö on siirtynyt kohti hybridimallia tai jopa kokonaan etätyöskentelyksi erityisesti ammattitaitoa vaativilla ... -
CEO brändin merkitys yrityksen johtamisessa : Case Tesla ja Skims
(06.05.2025)
KandidaatintutkielmaHenkilöbrändit ovat nousseet merkittäväksi osaksi markkinointia ja liiketoimintaa, erityisesti sosiaalisen median kehittymisen myötä. Tutkimuksessa tarkastellaan CEO brändin merkitystä yrityksen johtamisessa ja erityisesti ... -
Digitaalisten viestintäkanavien hyödyntäminen sponsoroinnissa
(19.02.2025)
KandidaatintutkielmaDigitaalisten viestintäkanavien hyödyntäminen sponsoroinnissa on noussut keskeiseksi osaksi modernia markkinointia, erityisesti sponsoreiden sekä urheilujoukkueiden välisessä yhteistyössä. Sponsoroinnin tavoitteena ei ole ... -
Hinnan merkitys korkean hintaluokan tuotteissa : Case Unikulma
(31.01.2025)
KandidaatintutkielmaViimeisimpien vuosien aikana maailmassa on tapahtunut paljon, kun maailmanlaajuinen koronavirusepidemia puhkesi, Eurooppaan syttyi sota ja yleinen epävarmuus on huomattavasti lisääntynyt. Muun muassa näiden asioiden myötä ... -
Lisää myyntiä psykologisen hinnoittelun keinoin : Miten ankkuroitumisvaikutus toimii teoriassa ja käytännössä
(03.01.2025)
KandidaatintutkielmaIhminen miellettiin 1970-luvun lopulle asti klassisen kansantaloustieteen mukaisesti rationaa-lisena toimijana, joka käytti valinnoissaan kaikkea saatavilla olevaa tietoa ja pyrki päätöksis-sään aina omalta kannalta ... -
Miten elokuvan ilmiöittäminen saavutetaan?
(21.02.2025)
KandidaatintutkielmaElokuvasta ilmiön luominen noussut keskeiseksi tavoitteeksi modernissa elokuvateollisuudessa. Tässä tutkielmassa analysoidaan, miten viraalimarkkinointi ja nostalgiamarkkinointi voivat yhdessä luoda kulttuurisesti ja ... -
Rationaalisuus vastaan tunteet: tunteiden vaikutus B2B-markkinoinnissa : Case Zettle by PayPal
(01.05.2025)
KandidaatintutkielmaB2B-markkinointi on perinteisesti nähty hyvin rationaalisena tapana ostaa eikä tunteilla ole ajateltu olevan merkitystä asiakkaan ostopäätökseen. Rationaalisessa päätöksenteossa korostuu faktat, numerot sekä tuotteen tai ...