Selaus Oppiaineen mukaanKandidaatintutkielmatDigitaalinen markkinointi
Aineistot 1-5 / 5
-
Authenticity in sustainable branding and its effect on consumers trust and loyalty
(12.01.2025)
KandidaatintutkielmaAitoudesta on tullut kuluttajille merkittävä tekijä viime aikoina, kun he miettivät minkä yrityksen tai brändin tuotteita tai toimintaa he haluavat tukea. Viherpesun yleistymisestä on tullut haaste, koska se on nostanut ... -
Digital future of luxury brand marketing : Leveraging NFTs to elevate the customer experience
(18.05.2025)
KandidaatintutkielmaKun luksusbrändien kivijalkaliikkeet sulkivat ovensa koronapandemian myötä vuonna 2020, digitaalisten kanavien merkitys markkinoinnissa kasvoi. Lohkoketjuteknologia ja non-fungible tokenit (NFT) nousivat suosioon luoden ... -
Marketing engagement's effects on brand equity in social media
(21.12.2024)
KandidaatintutkielmaThe rise of social media and social media platforms has presented new ways to form brands and connect with consumers. This thesis examines marketing engagement's effects on brand equity in social media. -
Personalization in social media marketing through generative AI : Impact on engagement metrics and brand loyalty
(15.05.2025)
KandidaatintutkielmaGeneratiivinen tekoäly kehittyy nopeasti ja on tuonut mukanaan uusia mahdollisuuksia digitaaliseen markkinointiin. Generatiivinen tekoäly on mahdollistanut laajamittaisen personoidun sisällön tuottamisen. Tämä tutkimus ... -
Vastuullisuus urheiluorganisaatioiden digitaalisessa markkinoinnissa
(15.05.2025)
KandidaatintutkielmaTässä kandidaatin tutkielmassa tarkastellaan, miten vastuullisuus ilmenee urheiluorganisaatioiden digitaalisessa markkinoinnissa. Tutkimus toteutettiin kirjallisuuskatsauksena, ja sen tavoitteena oli selvittää, millaisia ...