Hae
Aineistot 1-10 / 46
Kuluttajien myymäläkäyttäytymiseen ja ruokavalintoihin vaikuttaminen moniaististen ärsykkeiden avulla
(2020-09-11)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Markkinointi perustuu aisteihin ja suurin osa ostopäätöksistä tehdään alitajuntaisesti aistien ohjaamina. Aistimarkkinoinnin on havaittu olevan tehokas keino vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja tavoitteiden saavuttamiseen ...
Kuluttaja-brändisuhteiden muodostaminen elintarvikebrändille ja brändin salaattiaterioille : Case Fresh Servant Oy Ab Hetki-brändi
(2020-05-12)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakassuhteiden merkityksen ymmärtäminen ja niihin panostaminen on yrityksille yksi tehokkaimmista keinoista suojautua erilaisia riskejä ja kriisejä vastaan. Suhteiden merkityksen ymmärtäminen on saanut yritykset panostamaan ...
Suomalaisten elintarvikkeiden vienti kansainvälisille markkinoille : kilpailijayhteistyö viennin apukeinona
(2020-04-06)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Suomalaisille elintarvikealan tuotteille on olemassa kysyntää kansainvälisesti, mutta suomalaisten elintarvikealan yritysten intoa ja uskallusta vientiin sekä yritysten vientikulttuuria on kehitettävä. Yksi matalan riskin ...
Suklaan kulutusmaisemat
(2020-05-19)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Suklaa on suomalaisten suosikkiherkku, ja suklaatuotteiden valikoima on kasvanut hyvin monipuoliseksi. Suklaan kulutukseen liittyy paljon erilaisia kulutustilanteita, joita tässä tutkimuksessa tarkastellaan. Tarkoituksena ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen B2B asiantuntijapalvelussa
(2020-05-26)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli perehtyä asiakaskokemuksen muodostumiseen B2B asiantuntijapalvelussa ja erityisesti yritysrahoituksen kontekstissa. Tutkielman toimeksiantajana toiminut Finnvera Oyj oli kiinnostunut ...
Inbound-markkinoinnin käytännöt ja vaikuttavuus: Case Vainu Finland Oy
(2020-05-28)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Perinteinen markkinointi, eli outbound-markkinointi on ollut valloilla aina teollisuuden kehityksestä lähtien. Internetin ja digitaalisten innovaatioiden myötä markkinointi on siir-tynyt yhä enemmän verkkoon, joka on luonut ...
Henkilöbrändin rakentamiseen rohkaisemisella parempia tuloksia? : Case Kiinteistömaailma
(2020-11-21)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Henkilöbrändäyksen historia vie kauas vuosikymmenien taakse, mutta sen merkitys työelämässä menestymisen kannalta on ymmärretty vasta hiljattain. Henkilöbrändiin vahvasti vaikuttanut markkinalähtöinen myyjärooli on muokannut ...
Motiivit ja valintakriteerit ruoan verkkokaupassa
(2021-05-18)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
COVID -19 pandemia on muuttanut maailmaa valtavasti ja pandemia on pakottanut kuluttajat
muuttamaan asenteitaan ja ostotottumuksiaan. Pandemia on ajanut tai pakottanut yhä useamman kuluttajan ruoan verkkokaupan käyttäjäksi ...
Yritysten selviäminen mainekriiseistä : Monitapaustutkimus yritysten maineenpalautusstrategioista
(2021-04-29)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Maine muodostuu ihmisten sekä yrityksen välisissä vuorovaikutustilanteissa. Yrityksen julkinen kuva markkinoilla vaikuttaa sen menestymiseen, joko positiivisesti tai negatiivisesti. Yritys ei voi itse luoda tai hallita ...
Digitaalisen markkinapaikan omaksumisprosessi pienyrityksessä : Case: Amazon-myyntialusta
(2022-06-10)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkko-ostamisen määrä on kasvanut viime vuosina paljon, ja yhä useampi kuluttaja ostaa yhä useammin tarvitsemansa tavarat erilaisista verkkokaupoista. Vuonna 2019 alkanut ja vuonna 2020 laajalle levinnyt koronapandemia ...