Hae
Aineistot 1-4 / 4
Asiakkaan odotuksen ja kokemuksen kohtaaminen Mehiläisen Liikuntaklinikalla
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Asiakastarpeisiin reagointi vaikuttaa yrityksen menestymiseen ja kilpailukykyyn markkinoilla. Yritykset kilpailevat asiakkaista niin hinnan, palvelun laadun kuin myös asiakasarvon muodostumisen keinoin. Palvelun laadun ...
Erään rehukomponentin jatkokehityksen suuntaviivojen määrittäminen asiakasarvon lisäämiseksi
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli luoda suuntaviivoja erään rehukomponentin kehittämiseksi teknisestä ydintuotteesta kansainväliseksi myyntituotteeksi. Kyseiset suuntaviivat luotiin selvittämällä tuotteen kriittiset attribuutit ...
Liiketoimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen toiminnanohjausjärjestelmän implementoinnissa
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton yhteydessä organisaatiolla on loistava tilaisuus omien liiketoimintaprosessiensa kehittämiseen. Toimin-nanohjausjärjestelmät rakentuvat prosessiajattelun ympärille ja uuden ...
Oppiminen asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatiossa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimukseni tarkoituksena oli kartoittaa oppiko tutkimuksen kohteena oleva peruspalveluliikelaitoskuntayhtymä saamastaan kotihoidon palautteesta sekä palautteen hankkimisesta. Tarkoituksena oli myös teorian ja palautteen ...