Hae
Aineistot 1-4 / 4
PILLEREISTÄ PALVELUUN : TAPAUSTUTKIMUS LÄÄKEYHTIÖIDEN AVAINASIAKASSUHTEISTA
(2019-09-14)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lääkeyhtiöt ovat vuosikausia luottaneet myyntimalliin, joka perustuu suureen määrään lääke-edustajia ja tuotekeskeiseen lääkeinformaation esittämiseen terveydenhuollon ammattilaisille. Alalla on kuitenkin ...
Tuotekeskeisyydestä asiakaskokemuksen asiantuntijaksi : Palvelumuotoilun mahdollisuudet suomalaisessa IT-yrityksessä: Case F-Secure Oyj
(2022-06-06)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Viimeisien vuosikymmenien aikana liiketoiminnan on pitänyt sopeutua suuriin markkinaympäristön muutoksiin. Muutosajurit, kuten globalisaatio, teknologiakehitys ja ihmisten kulutustottumusten muutos, ovat lisänneet kilpailua ...
Asiakaskokemus mobiiliapplikaatioissa
(2019-11-17)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksesta on kehittynyt yrityksille keskeinen kilpailuedun lähde, ja näin ollen vallitsevilla markkinoilla erinomaiset tuotteet tai palvelut eivät enää riitä. Samalla teknologian kehityksen myötä ym-päristömme ...
Vastuullisuusviestinnän koettu aitous tekstiiliteollisuuden kontekstissa
(2023)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa perehdytään tekijöihin, jotka vaikuttavat vastuullisuusviestinnän koettuun aitouteen tekstiiliteollisuuden kontekstissa. Teoriakappaleissa tarkastellaan vastuullisuutta sekä vastuullisuusviestintää ...