Hae
Aineistot 1-10 / 17
YKSILÖURHEILIJAN MENESTYNYT BRÄNDÄÄMINEN SOSIAALISESSA MEDIASSA Case : Tinze, Focus ja Hatsolo
(2019-12-01)
Pro gradu -tutkielma
Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
Pro gradu -tutkielma
Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
Henkilöbrändi on yksi tämän päivän kiehtovimmista teemoista ja sen merkitys on vain
kasvanut somekanavien nousun myötä. Henkilöbrändäyksen tarkoituksena on löytää yksilön vahvuudet ja uniikit piirteet, joita voidaan ...
Z-sukupolven kokemukset vaikuttajamarkkinoinnista TikTokissa
(2022-04-29)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella, miten yläkouluikäinen Z-sukupolvi tulkitsee ja
ymmärtää TikTokissa tapahtuvaa vaikuttajamarkkinointia. TikTokin sisältö on viihdekäyttöön
tarkoitettua ja vaikuttajamarkkinointi ...
Sitoutuminen Instagramissa : Vähittäiskauppojen liiketoiminnan tukeminen sosiaalisessa mediassa
(2022-04-29)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitaalisten teknologioiden kehittyminen on lisännyt yritysten kiinnostusta sitoutumista kohtaan. Teknologian painoarvo on kasvanut yritysten ja asiakkaiden vuorovaikutuksen lisääntyessä sosiaalisessa mediassa. Sitoutumista ...
"100% recycled, 110% beautiful." : Diskursiivinen analyysi legitimaatiostrategioden hyödyntämisestä suomalaisten designyritysten vastuullisuutta käsittelevissä Instagram-julkaisuissa
(2022-07-15)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vastuullisuus ja kestävä kehitys ovat nykyään erottamaton osa yritysten toimintaa. Vastuullisuudesta on muodostunut suosittu aihe myös yritysten viestinnässä ja markkinoinnissa. Pohjoismaisissa designyrityksissä kestävyys ...
Vaikuttajat elintarvikeuutuuksien lanseeraajina : Tapaustutkimus jäätelöinnovaatioista
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Elintarvikealan yritykset lanseeraavat aktiivisesti uusia tuotteita vastatakseen kuluttajien jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin ja markkinoita muokkaaviin trendeihin. Markkinointiviestinnällä on keskeinen rooli uutuustuotteiden ...
Pienen vaikuttajan suuri vaikutus : Nuorten kokemuksia mikrovaikuttajien uskottavuudesta sosiaalisessa mediassa
(2020-10-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kuluttajien viettäessä yhä enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa, myös mainostajat ovat
joutuneet laajentamaan markkinointikanaviaan. Vaikuttajamarkkinoinnin suosio on
kasvanut viime vuosien aikana merkittävästi, ja siinä ...
"My ears are big as a mountain!" : Lemmikit kaupallisina vaikuttajina sosiaalisessa mediassa
(2022-05-16)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media ja siellä toimivat sosiaalisen median vaikuttajat ovat yksi tämän päivän hyödynnetyimmistä markkinoinnin keinoista. Perinteisesti sosiaalisen median vaikuttajat ovat olleet ihmisiä. Nykyään myös lemmikit ...
Tarkkailijasta tykkääjäksi: Kuluttajan osallistuminen välipalabrändin sosiaalisessa mediassa
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Kuluttajan rooli on kehittynyt kuluttajan ja yrityksen välisessä vuorovaikutuksessa yrityksen viestejä vastaanottavasta kohteesta osallistuvaksi toimijaksi. Kuluttajien osallistuminen on usein edellytyksenä yritysten ...
Kuluttajan kokema arvo sosiaalisen median paikkatietopalveluissa
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Ennen matkapuhelimia ja sosiaalista mediaa henkilön tuli olla ennalta tietoinen toisen ihmisen sijainnista tavoittaakseen tämän. Sosiaalisen median suosio ja sen käytön siirtyminen mobiililaitteisiin on tuonut kuluttajille ...
Uuden median kameleontit – Bloggaajien roolit markkinoinnissa
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Yksityishenkilöiden ylläpitämiä blogeja hyödynnetään jo laajalti yritysten markkinointiviestinnässä, mikä asettaa itse blogien kirjoittajat tasapainoilemaan eriskummalliseen kaksoisrooliin kuluttaja-markkinoijina. Tässä ...