Hae
Aineistot 1-6 / 6
Konsertti elämyksenä. Kuinka musiikkia kulutetaan.
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielma tarkastelee konserttia kulutuksellisena kokemuksena ja elämyksen tuottajana. Tutkimusongelmaa lähestytään kuluttajakäyttäytymisen teorian kautta. Aluksi tarkastellaan yleisemmin kulttuurin kuluttamista ja sitten ...
Luksuskuluttaminen merkityksiä täynnä -Narratiivinen tutkimus nuorista luksuskuluttajista
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Luksustuotteiden kulutus on pääasiallisesti ylemmän sosiaaliluokan etu, mutta tänä päivänä myös keskiluokka kuluttaa ylellisyyksiä ainakin silloin tällöin. Nuoriso on lisännyt kiinnostustaan luksustuotteita kohtaan, ja he ...
Asuntomessut – kesätapahtuma tuotteena
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka hyvin Asuntomessut palvelee erityyppisiä kuluttajia. Asuntomessuilla on pitkät perinteet, joten tutkimuksen alussa käydään läpi tapahtuman historiaa ja ominaispiirteitä. ...
Kuluttajan brandikokemuksen ulottuvuudet: erityistarkastelussa brandiassosiaatiot
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida brandiassosiaatioiden eli merkkituotteeseen liitettävien mielleyhtymien muodostumista ja sisältöjä kuluttajan näkökulmasta. Tähän päästään seuraavien tavoitteiden ...
Sitoutumisen merkitys sponsorointiin reagoimiseen
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Sponsoroinnin osuus markkinointiviestintään uhratuista resursseista on kasvanut tasaisesti viimeiset vuosikymmenet. Muista perinteisistä markkinointiviestintäkeinoista poiketen, sponsorointiin liitetään paljon ominaisuuksia, ...
Mobiilimarkkinointi: Markkinointiviestinnän henkilökohtainen mainoskanava
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Mobiilimarkkinoinnilla tarkoitetaan matkapuhelimeen kohdistuvaa mainontaa, mikä mahdollistaa erittäin henkilökohtaisen ja reaaliaikaisen viestinnän sekä lähes 100 % huomioarvon. Edellä mainittujen syiden vuoksi sitä voidaan ...