Hae
Aineistot 1-10 / 18
Brändipääoman kehittäminen ja konseptoiminen koulutusalan kontekstissa : Case Vamia hius- ja kauneudenhoitoala
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on analysoida Vamian hius- ja kauneudenhoitoalan koulutusohjelman brändipääomaa ja tehdä ehdotuksia siitä, miten sitä voisi kehittää ja konseptoida. Tutkimuksessa brändipääoma ja sen ...
”Saa rauhassa katsoa, mutta tullaan auttamaan, jos tarvitsisi apua” : Palvelu VILA:n yritysbrändissä
(2020-05-05)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tänä päivänä yritysbrändi näyttäytyy keskeisenä tekijänä kilpaillulla muoti- ja tekstiilialalla. Brändi on yritykselle arvokasta omaisuutta ja se auttaa yrityksiä erottautumaan kilpailijoista. Yritys voi vaikuttaa kuluttajilla ...
Miltä brändi kuulostaa? : Äänibrändäys brändi-identiteetin rakentamisessa
(2022-04-02)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ääni on yhä enenevissä määrin osana kuluttajien arkea ja kulutustottumuksia. Brändi-identiteetin rakennuksessa ääni on kuitenkin vähälle huomiolle jäänyt osa-alue verrattuna esimerkiksi brändi-identiteetin visuaaliseen ...
Rakkautta ensi silmäyksellä? : Kotimaisten tomaattien kilpailukykyinen brändääminen kuluttajamarkkinoille
(2021-03-31)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus on osa Lyftkraft -hanketta, jonka tavoitteena on ohjata Pohjanmaan kasvihuo-neklusteria kohti kysyntälähtöistä ja asiakaslähtöistä tuotantoa. Tämän tutkimuksen lähtökoh-tana on muuttaa tomaatin viljelijöiden ...
Brändi kansainvälistymisen tukena : Case Smilee – kohdemaana Saksan markkinat ohjelmistoalalla
(2021-04-07)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Brändi on nimi, termi, muotoilu, symboli tai mikä tahansa muu ominaisuus, jolla tuotteet ja palvelut erottuvat toisistaan markkinoilla. Brändi rakentuu tarinoista, mielikuvista, muistoista ja odotuksista, joita ihmisillä ...
Integroidun markkinointiviestinnän teemojen merkitys yritysperintöbrändin uudistamisessa
(2021-04-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritykset kohtaavat markkinoilla jatkuvaa painetta uusiutua ja muovautua markkinoiden liikehdinnän mukaisesti. Edes vuosikymmeniä kuluttajien suosiossa pysyneet brändin eivät voi sokeasti luottaa brändin kestävyyteen ilman, ...
Vaikuttajan ja brändin identiteetin yhteensovittaminen : Monitapaustutkimus vaikuttajamarkkinointitoimistojen näkökulmasta
(2022-05-31)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median räjähdysmäisen kasvun myötä vaikuttajien hyödyntäminen yritysten markkinointiviestinnässä on yleistynyt merkittävästi. Vaikuttajamarkkinoinnin trendi on jopa synnyttänyt uuden vaikuttajamarkkinointitoimistojen ...
Urheilijan henkilöbrändi seurabrändin johtamisen prosesseissa ; Case Spartacore Fighters ry
(2022-12-01)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Henkilöbrändäys on muuttunut ja digitalisaation sekä sosiaalisen median myötä mahdollistunut lähes kaikille. Meillä kaikilla on henkilöbrändi, mutta hyvällä harkinnalla ja omia vahvuuksia korostamalla omasta brändistä voi ...
"Mä en ois ikinä välttämät törmänny icaniwilliin muuten, ku sitte Instagramissa" : Instagramin merkitys nuorten kuluttajien brändisuhteiden muodostumisessa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitalisaatio on jo pidempään suunnannut kuluttajien toimintaa kohti digitaalisia kanavia. Koronapandemia on osaltaan vahvistanut tätä liikehdintää. Sosiaalisen median ollessa arkipäivää kuluttajat ovat herkemmin alttiita ...
Kuluttajien aistimukselliset brändikokemukset myymäläympäristössä : Analyysi kahden eri muotibrändin myymäläympäristöjen luomista moniaistimuksellisista brändikokemuksista
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokaupan ja erilaisten digitaalisten kanavien lisääntyessä entisestään ja vallatessa uusia osa-alueita yhä enemmän, brändit joutuvat miettimään fyysisten myymäläympäristöjensä merkitystä. Myymäläympäristöjen avulla ...