Hae
Aineistot 1-10 / 551
Viraalimarkkinointi asiakassuhteen kehittäjänä - Case Questback
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa ja analysoida kuinka viraalimarkkinointi ja sen keinot näkyvät asiakassuhteen kehittämisessä B2B – liiketoiminnassa. Case yrityksenä työssä toimii alkujaan norjalainen teknologiayritys ...
THE IMPACTS OF THE EMERGING MARKETS INSTITUTIONAL ENVI-RONMENT ON FOREIGN FIRMS - A Study on Finnish Cleantech Firms in China
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The institutional environment affects the strategy that firms must choose in order to do business in a given market and strategy then affects the firm’s performance. The purpose of this study was to investigate the changing ...
Virtuaalisen ryhmän koossa pysyminen
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämä Pro Gradu -tutkimus käsittelee sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa ryhmien koossa pysymistä. Tutkimuksen tarkoituksena on rakentaa ymmärrys siitä, vaikuttavatko ryhmän jäsenten väliset keskustelut ryhmän koossa pysymiseen. ...
Kenkien ostoprosessin rakentuminen nuorten aikuisten kertomuksissa
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on luoda ymmärrystä siitä, miten nuorten aikuisten, 18–30 -vuotiaiden, kenkien ostoprosessi tapahtuu digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Kyseistä sukupolvea voidaan kuvailla joukoksi individualisteja, ...
Markkinointistrategian luominen palveluille business - to business markkinoilla. - Tarkastelussa vanhustenhuoltopalvelut
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli luoda markkinointistrategia vanhustenhuollon markkinoille Suomessa ja analysoida strategian toteuttamista Japanissa. Tavoitteisiin pyrittiin käyttämällä hyväksi aikaisempia tutkimuksia palveluiden ...
Treenaavat kehot -- tutkimus kuluttajan motiiveista kuntourheilijana
(2004)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia niitä motiiveja, jotka käynnistävät urheiluharrastuksen ja jotka saavat kuntourheilijan sitoutumaan harrastukseensa. Tutkielman tarkoitukseen pyritään neljän tavoitteen avulla. Ensimmäisenä ...
Haasteena kongressipalveluiden konseptointi
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoitus oli tutkia miten palvelukonseptia voidaan kehittää asiakkaiden ostopäätösprosessiin vaikuttavien tekijöiden pohjalta. Ensimmäisenä tavoitteena oli mallintaa palvelukonseptin keskeisimmät elementit ...
LAPPI-BRANDI - Analyysi alueellisesta brandista matkailuelinkeinon parissa
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen haasteen muodostaa alueellisen brandin rakentamiseen liittyvien kriittisten elementtien tarkastelu. Tutkimuksen tarkoituksena on arvioida ja analysoida alueellisen brandin kehittämiseen liittyviä haasteita ja ...
Konsertti elämyksenä. Kuinka musiikkia kulutetaan.
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielma tarkastelee konserttia kulutuksellisena kokemuksena ja elämyksen tuottajana. Tutkimusongelmaa lähestytään kuluttajakäyttäytymisen teorian kautta. Aluksi tarkastellaan yleisemmin kulttuurin kuluttamista ja sitten ...
Kuluttajien osallistaminen tuotekehityksen fuzzy front end -vaiheen työkaluna. Case: Atrian leikkelemakkaroiden tuotekehitysprojekti
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Fuzzy front end on tuotekehityksen alkuvaihe, jonka aikana yritys tekee monia ratkaisevia päätöksiä, jotka vaikuttavat koko tuotekehityksen onnistumiseen ja sen aikana syntyneen tuotteen menestykseen. Tavoitteena on kehittää ...