"z-sukupolvi" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 1-9 / 9
-
Kuluttajien suhtautuminen vaikuttajamarkkinointiin Instagramissa : Sukupolvet Z ja Y
(07.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaYli miljardi ihmistä ympäri maailmaa käyttää Instagramia joka kuukausi. Suurin osa Instagramin käyttäjistä kuuluu Z ja Y -sukupolviin. Nämä sukupolvet ovat kasvaneet internetin ja digitalisaation aikakautena, ja heitä ... -
Käyttäjäkokemuksen merkitys verkkosivun konversioasteen kehittämisessä: Z-sukupolvi uuden auton ostajana
(30.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaVerkkopalveluiden olemassaolon voidaan katsoa muuttuneen yrityksen liiketoiminnan edellytykseksi viimeistään COVID-19 -pandemian myötä. Tarjottujen palveluiden määrän kasvaessa yritysten kilpailuvaltti vaihtuu kuitenkin ... -
Miten Z-sukupolven täysi-ikäiset kuluttajat suhtautuvat käytettyjen vaatteiden ostamiseen ja mikä motivoi heitä ostamaan niitä?
(11 / 2024)
Pro gradu -tutkielmaZ-sukupolvi on kuluttajaryhmä, joka tunnetaan ympäristötietoisuudestaan ja arvojensa mukaisesta kuluttamisesta. Tämä pro gradu -tutkielma tarkastelee Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymistä käytettyjen vaatteiden markkinoilla. ... -
Organisaatioon sitoutuminen sekä siihen vaikuttavat tekijät : Z-sukupolvisten näkemyksiä
(12.05.2023)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu- työn päätarkoituksena on tutkia z-sukupolven organisaatioon sitoutumista. Tavoitteena on erityisesti selvittää, miten z-sukupolvi kokee olevansa sitoutunut organisaatioon, ja millaisina he näkevät siihen ... -
Personoidun kanta-asiakasohjelman merkitykset Z-sukupolvelle : Case: K-Plussa
(2024)
Pro gradu -tutkielmaPersonoinnilla ja kanta-asiakasohjelmilla on suuri merkitys asiakastyytyväisyyteen sekä -uskollisuuteen. 80 prosenttia kuluttajista valitsee mieluummin yrityksen, joka tarjoaa personointia. Erityisesti Z-sukupolvi arvostaa ... -
Sukupolvien Y ja Z sosiaalisen median käyttötavat ja muodinkulutus: Vertaileva tutkimus
(29.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaDigitalisaatio, verkkokaupan suosion kasvu ja sosiaalisen median nousu ovat mullistaneet markkinoita ja kuluttajien ostokäyttäytymistä viime vuosina. Y- ja Z-sukupolvet, jotka ovat kasvaneet teknologian ympäröiminä, omaksuvat ... -
Vaasan yliopiston Z-sukupolven hallintotieteiden opiskelijoiden käsityksiä työnantajabrändin vetovoimatekijöistä : ”Me ei olla mikään tyytyjä sukupolvi, vaan uskalletaan kysyä ja kyseenalaistaa”
(09.03.2023)
Pro gradu -tutkielmaOrganisaatioiden kilpailu osaajista on kiristynyt ja työntekijöiden odotukset työelämää kohtaan ovat kasvaneet. Yhteiskunta on digitalisoitunut nopeasti viimeisten vuosien aikana ja organisaatioiden tulee osata vastata ... -
Y- ja Z-sukupolvien hoitohenkilökunnan työhyvinvointi ja työhyvinvoinnin johtaminen psykiatrisessa hoitotyössä
(25.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaTyöhyvinvointi on monipuolinen käsite, joka rakentuu työstä, terveydestä, turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Siihen vaikuttavat myös työyhteisö, johtaminen ja työntekijän oma persoona. Nopeasti muuttuvassa yhteiskunnassa ... -
Z-sukupolven työmotivaation kohentaminen palkitsemisen keinoin
(2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli ymmärtää, miten Z-sukupolven edustajat kokevat erilaisten palkitsemisen käytäntöjen vaikuttavan omaan työmotivaatioonsa sekä millaisilla pal- kitsemisen keinoilla voidaan edistää ...