"vaatetusala" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 1-4 / 4
-
Designorientoituneiden vaatetusalan pk-yritysten markkinointi Japanin markkinoilla
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on tutkia suomalaisten designorientoituneiden vaatetusalan pk-yritysten markkinointia ja eri markkinointikeinojen merkitystä yritysten onnistuneessa kansainvälistymisessä ja menestymisessä Japanin ... -
Ostajan suojaaminen myyjän viivästyksessä : Kansainvälisessä B2B vaatekaupassa
(18.03.2022)
Pro gradu -tutkielmaKansainvälisessä vaatekaupassa liikkuvat tuotot ovat suuria, mutta niin ovat myös mahdolliset menetykset suoritushäiriöiden tilanteessa. Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää, millaisia riskejä kansainvälistä ... -
Ristiriidat muodin vastuullisuusviestinnässä : Narratiivinen tutkimus pikamuoti- ja slow fashion -yritysten Instagram-mainonnasta
(2022)
Pro gradu -tutkielmaMuoti- ja vaatetusala on saanut osakseen paljon kritiikkiä toimialan ympäristövaikutusten ja ihmisoikeusongelmien vuoksi. Erityisesti pikamuodin on nähty olevan keskeisessä asemassa muoti- ja vaatetusalan haittavaikutuksia ... -
Tuotetiedon toimitusketjun johtaminen markkinoinnin kilpailukeinona : Case vaatetusalan vähittäiskauppa
(29.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaVähittäiskaupan kaikkikanavaistuminen on aiheuttanut haasteita yritysten tuotetiedon toimitusketjun johtamisessa. Asiakkaat voivat tehdä tänä päivänä ostoksia useissa eri kanavissa, mikä on ajanut vähittäiskaupat kehittämään ...