"ulkoinen viestintä" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 1-6 / 6
-
Innovatiivinen startup-kulttuuri julkisuuskuvassa
(06.02.2020)
Pro gradu -tutkielmaInnovatiivisuuteen ja nopeaan kasvuun pyrkivät startup-yritykset ovat nousseet näkyville 2010-luvulla mm. teknologisen kehityksen tuomien mahdollisuuksien myötä. On kuitenkin muistettava, että innovaatiivisuus sisältää ... -
Järjestön ulkoisen viestinnän strategiset tavoitteet ja niiden toteutuminen. Tarkastelussa kuntapäättäjät Kuulonhuoltoliiton viestinnän kohderyhmänä
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen kohteena on järjestön viestinnän strateginen suunnittelu ja siinä asetetut tavoitteet. Tarkastelussa on Kuulonhuoltoliiton ulkoinen viestintä ja kuntien sosiaali- ja terveystoimen päättäjät liiton viestinnän ... -
”Kaikella, mitä teemme on yksi tarkoitus” : Merkityksellisyyden perusteluja yritysten verkkosivuilla
(2023)
Pro gradu -tutkielmaYritysten yhteiskunnallinen rooli on vahvistunut viime vuosikymmeninä, sillä vielä viisikymmentä vuotta sitten valloillaan oli ajatus, jonka mukaan yritysten ainoa tehtävä oli tuottaa voittoa osakkeenomistajille. Nykyään ... -
Poliisin sosiaalisen median viestinnän eteneminen puukotusiskujen jälkeen
(11.05.2021)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten länsimaisen poliisin kriisiviestintä on edennyt julkisen paikan puukotusiskujen jälkeen. Julkisen paikan väkivallanteot ovat olleet mediassa esillä viime vuosina myös Suomessa ... -
Tikanojan taidekodin ulkoisen viestinnän toimivuus kävijän näkökulmasta
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksessa selvitetään kävijätutkimuksen avulla taidemuseon ulkoisen viestinnän toimivuutta museokävijöiden näkökulmasta. Tutkimuksen kohteena ovat vaasalaisen taidemuseon, Tikanojan taidekodin, kesänäyttelyn kävijät ... -
Yhteistyöryhmien viestintätyytyväisyys Pohjanmaan taidetoimikunnan ulkoiseen viestintään
(2004)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tavoitteena on selvittää, miten Pohjanmaan taidetoimikunnan yhteistyöryhmät kokevat taidetoimikunnan ulkoisen viestinnän. Tutkimuksen lähtökohtana on viestintätyytyväisyyden käsite. Sen kautta tarkastelen, ovatko ...