- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 279-298 / 6859
-
Asiakaskokemuksen muodostuminen B2B asiantuntijapalvelussa
(26.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena oli perehtyä asiakaskokemuksen muodostumiseen B2B asiantuntijapalvelussa ja erityisesti yritysrahoituksen kontekstissa. Tutkielman toimeksiantajana toiminut Finnvera Oyj oli kiinnostunut ... -
Asiakaskokemus B2B-palveluliiketoiminnan tuloksellisuuden keskiössä : Case Trainers' House Oyj
(31.05.2023)
Pro gradu -tutkielmaTämän hermeneuttisfenomenologisen tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella asiakaskokemuksen hyötyjä liiketoiminnan tuloksellisuuden näkökulmasta. Asiakaskokemuksen teema on ollut esillä viime vuosina, ja asiakkaiden ... -
Asiakaskokemus kirjastoissa: tarkastelussa sosiaalisen median vaikutus asiakaskokemuksen johtamiseen
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkielmassa tutkitaan kirjastojen sosiaalisen median käytön vaikutuksia asiakaskokemuksen johtamiseen. Sosiaalinen media on tuonut paljon muutoksia palveluiden johtamiseen ja sen käyttö on monille arkipäivää. ... -
Asiakaskokemus mobiiliapplikaatioissa
(17.11.2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemuksesta on kehittynyt yrityksille keskeinen kilpailuedun lähde, ja näin ollen vallitsevilla markkinoilla erinomaiset tuotteet tai palvelut eivät enää riitä. Samalla teknologian kehityksen myötä ym-päristömme ... -
ASIAKASKOMEMUKSEN JOHTAMINEN Analyysi prosessijohtamisen merkityksestä asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen terveyspalvelualan case-yrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa on tutkittu, miten prosesseja johtamalla voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kokemusta palveluyrityksessä. Tämä tutkimus sai alkunsa halusta selvittää hammaslääkäripalveluja tuottavien ... -
Asiakaslähtöinen markkinointi toimialan murroksessa - tapaus Suomen tekstiili- ja muotiala
(2018)
Pro gradu - tutkielmaElämme jatkuvan disruption keskellä. Makroympäristössä tapahtuvat muutokset vaikuttavat vääjäämättä yritystoimintaan ja siten myös markkinointiin. Tässä tutkimuksessa haetaan vastausta kysymykseen, miten kuluttaja näkyy ... -
Asiakaslähtöisen arviointitiedon asema kuntasektorin johtamistyössä: Asiakaskyselykäytännöt Suomen kunnissa
(2012)
Pro gradu - tutkielmaAsiakaslähtöisen ajattelutavan yleistyminen julkisessa hallinnossa on kasvattanut asiakaslähtöisen arvioinnin tarvetta esimerkiksi asiakaskyselyiden muodossa. Asiakkailta saatua arviointitietoa pyritään käyttämään osassa ... -
Asiakaslähtöisen arvolupauksen rakentaminen Foodservice-ekosysteemissä : Foodservice-asiakkaan arvo-odotukset
(08.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaFoodservice-ala on joutunut kamppailemaan 2020-luvulla niin koronapandemian aiheuttamaa kriisiä kuin inflaatiotakin vastaan. Tämä on ollut omiaan vauhdittamaan foodservice-tukkupalveluita tarjoavia yrityksiä kehittämään ... -
Asiakaslähtöisen luottoprosessin määrittely
(2017)
Pro gradu - tutkielmaDigitalisaatio ja globalisaatio ovat muuttaneet finanssialalla toimivien yritysten palveluita ja toimintaympäristöä. Tulevaisuudessa finanssialalla parhaiten menestyvät yritykset, jotka asiakkaiden tarpeita tyydyttääkseen ... -
Asiakaslähtöisen markkinointiviestintäkokonaisuuden kehittäminen. Case: ABB Oy, Marine and Turbocharging
(2002)
Pro gradu - tutkielmaToimiva asiakassuhde on yhä merkittävämmässä asemassa tämän päivän menestyksekkäässä liiketoiminnassa. Koko ABB-yhtymän tavoin ABB Oy:n Marine-tulosyksikkö pyrkii asiakaslähtöistämään toimintaansa. Tähän kuuluu myös ... -
Asiakaslähtöisen toiminnan kehittäminen organisaatiossa
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on kuvata asiakaslähtöisen toiminnan kehittämistä terveydenhuollon organisaatiossa aikuispotilaan perheen tukemisen näkökulmasta. Tutkimuskohteena ovat päiväkirurgisen aikuispotilaan perhe ja ... -
Asiakaslähtöisyys ja osallistuminen tahdonvastaisessa hoidossa
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTahdonvastainen hoito hankaloittaa ainakin osittain organisaatiota toteuttamaan asiakaslähtöisyyttä ja hyödyntämään kokemusasiantuntijuutta hoitotyön kehittämistyössä. Tutkimuksen intressinä onkin asia-kaslähtöisyyden ... -
Asiakaslähtöisyys kunnan palveluissa: Miten asiakaslähtöisyys ilmenee kunnan sosiaalipalveluissa?
(2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaslähtöisyyden teema on tullut jäädäkseen myös julkiselle sektorille. Kuntalaiset nähdään asiakkaina ja heitä pyritään palvelemaan yhä enemmän asiakaslähtöisesti. Asiakaslähtöisyys voidaan nähdä keinona parantaa kuntien ... -
Asiakasmatka osana asiakaskokemusta ruoan verkkokaupassa
(25.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaRuoan verkkokaupan voidaan katsoa olevan murroksessa Suomen markkinassa. Koronapandemia nopeutti ruoan verkkokaupan kasvua määrillä, joita odotettiin saavutettavan vasta useamman vuoden kuluttua. Nopea ruoan verkkokaupan ... -
Asiakasneuvojien suorituksen johtaminen
(18.12.2019)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -työssä selvitetään, miten asiakasneuvojatiimien suoritusta johdetaan ja toisaalta, millaista johtamista asiakasneuvojat haluaisivat kohdallaan toteutettavan, jotta he voisivat suoriutua työstään paremmin. ... -
Asiakasnäkökulma mielenterveys- ja päihdehuollon palvelutoiminnan vaikuttavuuteen : Tarinoita sosiaali- ja terveydenhuollon vaikuttavuudesta
(24.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTerveyden edistämisellä viitataan lukuisiin toimintoihin, joilla pyritään ennaltaehkäisemään kansalaisten sosiaalisia ja terveyteen liittyviä ongelmia tai estämään niiden paheneminen. Kunnallisten ennaltaehkäisevien ... -
Asiakasodotukset verkkopalveluille ja niiden merkitys automyynnin premium-segmentissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaAsiakkaiden ostokäyttäytyminen on murroksessa ja yhä useammin ensimmäinen kohtaaminen palveluntarjoajan kanssa tapahtuu digitaalisissa rajapinnoissa. Tässä kehityksessä perinteisen kivijalkamyymälän ja verkkopalveluiden ... -
Asiakaspolku teknisten asiantuntijapalveluiden kontekstissa: VILPE Oy – ECo Ideal
(2019)
Pro gradu - tutkielmaSuomi on tunnettu teknisesti erinomaisten tuotteiden ja palveluiden valmistamisesta. Haastavaksi on kuitenkin osoittautunut markkinointi ja asiakkaiden ymmärtäminen. Lisäksi asiakkaiden ostopäätöksenteko on monimutkaistunut ... -
Asiakaspolun kehittämisen merkitys osana Lapin matkailun asiakaskokemusta hiljaisen sesongin aikaan
(26.09.2021)
Pro gradu -tutkielmaLapin matkailu kasvaa ja työllistää yhä useamman ihmisen Suomessa ja Lapista voidaankin pu-hua Suomen matkailun veturina. Covid-19 pandemia on kuitenkin ajanut monet Lapin matkailun toimijat nurkkaan ja investointihankkeet ... -
Asiakaspysyvyyden parantaminen palveluita kehittämällä : Koronapandemian tuomat haasteet kuntosaliliiketoimintaan
(13.06.2021)
Pro gradu -tutkielmaKoronapandemia on sysännyt liikunta-alan toimijoita kehittämään uusia tuote- ja palveluvalikoimia sekä uudistamaan jo olemassa olevia toimintapoja sekä –malleja. Poikkeuksellinen tilanne on tuonut haasteita liikunta-alan ...