- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 264-283 / 6830
-
Asennusvalvojan vastuu tulenkestävässä vuorauksessa
(2007)
Pro gradu - tutkielmaMuutokset taloudellisissa rakenteissa ovat lisänneet suoritusten jakamista pienempiin erityisosaamista vaativiin osiin. Tämä on lisännyt tarvetta erilaisten asiantuntijoiden käyttöön. Erityislainsäädännössä on otettu ... -
”Asevelvollisena aseettomassa palveluksessa” : Tarkastelussa asevelvollisuuteen liittyvä käsitteistö ja termistö
(31.01.2020)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksessa selvitettiin, miten asevelvollisuuteen liittyvää termistöä ja käsitteistöä voitaisiin kehittää paremmin nykyaikaiseen asevelvollisille suunnattuun viestintään sopivaksi. Taustalla ovat viestinnässä ja ...Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa. -
Asevelvollisuus ja tasa-arvo : Sukupuoleen perustuvan velvollisuuden hyväksyttävyys
(2019)
Pro gradu -tutkielmaTässä tutkielmassa tarkastellaan sukupuoleen perustuvan erilaisen kohtelun hyväksyttävyyttä asevelvollisuuden tapauksessa. Asevelvollisuuden henkilölliseen rajaamiseen liittyy ilmeisiä tasa-arvoaspekteja. Velvollisuudesta ...Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa. -
Asiakas- ja potilasturvallisuuden yhdenvertaisen ohjauksen haaste : Regulaatioteoreettinen arviointitutkielma sosiaali- ja terveysministeriön harjoittaman strategisen ohjauksen kehityksestä
(14.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaPotilasturvallisuuden edistäminen on nostettu maailmanlaajuisesti tärkeäksi kehittämiskohteeksi 2000-luvun alusta alkaen. Suomessa asiakas- ja potilasturvallisuuden edistämistyö on keskittynyt lähinnä säädöspohjan sekä ... -
Asiakas-palvelinrakenteen erilaiset verkkorajapinnat
(2004)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman aiheena oli asiakas-palvelinrakenteen erilaiset verkkorajapinnat. Suunniteltaessa sovelluksia asiakas-palvelinrakenne on rakenteena yleisesti käytetty, sillä sitä käyttäen saadaan toteutettava sovellus jaettua ... -
Asiakasarvon lähteet verkkokaupassa. Tapaustutkimus Suomen tietotekniikan vähittäismyyntialalta: Case Businessforum Oy
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTietotekniikan vähittäismyyntiala elää Suomessa jännittävää vaihetta. Kasvava verkkokauppaostaminen on ajanut osan perinteisistä kivijalkamyymälöistä ahtaalle ja pakottanut yrityksiä satsaamaan merkittävästi verkkokauppojensa ... -
Asiakasarvon muodostuminen ruoan verkkokaupassa : Vaakakupissa koetut hyödyt ja tehdyt uhraukset
(26.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaRuoan verkkokauppa on murroksen edessä. Maailmalla puhjenneen koronapandemian myötä kysyntä ruoan verkkokauppaa kohtaan on kasvanut räjähdysmäisesti niin globaalisti kuin myös Suomessa. Pandemian saattelemina, monet ... -
Asiakasarvonluonti asiakassuhdejohtamisen kehittäjänä digimarkkinointi ja -myyntialalla
(07.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää digimarkkinointi ja -myyntialalle keskittyvän case-yrityksen asiakastoiminnan olennaisimmat menestystekijät ja esittää ehdotuksia asiakassuhteiden johtamisen kehittämiseksi. ... -
Asiakaskokemuksen elämyksellinen kehittäminen asiakkaita sitouttaen : Case Ålandsbanken
(27.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemus ja elämykset ovat nousseet liiketoiminnan kehittämisessä yhä keskeisempiin asemiin. Asiakaskokemuksesta on muodostunut yrityksille erilaistamisen ja kilpailuedun lähde sekä tärkeä tekijä asiakkaiden ... -
Asiakaskokemuksen johtaminen B2B-liiketoimintaympäristössä : Case: Asiakaspolku WasaGroup Oy:ssä
(27.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on perehtyä asiakaskokemuksen johtamiseen B2B-liiketoimintaympäristössä sekä selvittää, miten asiakaskokemuksen johtamista ja asiakaspolkua voidaan käyttää strategisena liiketoiminnan ... -
Asiakaskokemuksen johtaminen ja implementointi organisaation sisäisesti
(12.05.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemus ja yrityksen asiakaskeskeinen kulttuuri ovat nousseet monissa yrityksissä keskiöön, sillä hyvän asiakaskokemuksen avulla voidaan erottautua markkinoilla, jossa tuotteet ja palvelut ovat usein suhteellisen ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen vähittäiskaupan alan vuosiraporteissa
(12.09.2022)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemuksen merkitys on lisääntynyt viimeisten vuosikymmenten aikana ja nykyisin se nähdään merkittävänä osana yritysten strategista painopistettä ja päämäärää toimialasta riippumatta. Markkinoiden kiristynyt kilpailu ... -
Asiakaskokemuksen muodostuminen B2B asiantuntijapalvelussa
(26.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena oli perehtyä asiakaskokemuksen muodostumiseen B2B asiantuntijapalvelussa ja erityisesti yritysrahoituksen kontekstissa. Tutkielman toimeksiantajana toiminut Finnvera Oyj oli kiinnostunut ... -
Asiakaskokemus B2B-palveluliiketoiminnan tuloksellisuuden keskiössä : Case Trainers' House Oyj
(31.05.2023)
Pro gradu -tutkielmaTämän hermeneuttisfenomenologisen tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella asiakaskokemuksen hyötyjä liiketoiminnan tuloksellisuuden näkökulmasta. Asiakaskokemuksen teema on ollut esillä viime vuosina, ja asiakkaiden ... -
Asiakaskokemus kirjastoissa: tarkastelussa sosiaalisen median vaikutus asiakaskokemuksen johtamiseen
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkielmassa tutkitaan kirjastojen sosiaalisen median käytön vaikutuksia asiakaskokemuksen johtamiseen. Sosiaalinen media on tuonut paljon muutoksia palveluiden johtamiseen ja sen käyttö on monille arkipäivää. ... -
Asiakaskokemus mobiiliapplikaatioissa
(17.11.2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemuksesta on kehittynyt yrityksille keskeinen kilpailuedun lähde, ja näin ollen vallitsevilla markkinoilla erinomaiset tuotteet tai palvelut eivät enää riitä. Samalla teknologian kehityksen myötä ym-päristömme ... -
ASIAKASKOMEMUKSEN JOHTAMINEN Analyysi prosessijohtamisen merkityksestä asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen terveyspalvelualan case-yrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa on tutkittu, miten prosesseja johtamalla voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kokemusta palveluyrityksessä. Tämä tutkimus sai alkunsa halusta selvittää hammaslääkäripalveluja tuottavien ... -
Asiakaslähtöinen markkinointi toimialan murroksessa - tapaus Suomen tekstiili- ja muotiala
(2018)
Pro gradu - tutkielmaElämme jatkuvan disruption keskellä. Makroympäristössä tapahtuvat muutokset vaikuttavat vääjäämättä yritystoimintaan ja siten myös markkinointiin. Tässä tutkimuksessa haetaan vastausta kysymykseen, miten kuluttaja näkyy ... -
Asiakaslähtöisen arviointitiedon asema kuntasektorin johtamistyössä: Asiakaskyselykäytännöt Suomen kunnissa
(2012)
Pro gradu - tutkielmaAsiakaslähtöisen ajattelutavan yleistyminen julkisessa hallinnossa on kasvattanut asiakaslähtöisen arvioinnin tarvetta esimerkiksi asiakaskyselyiden muodossa. Asiakkailta saatua arviointitietoa pyritään käyttämään osassa ... -
Asiakaslähtöisen luottoprosessin määrittely
(2017)
Pro gradu - tutkielmaDigitalisaatio ja globalisaatio ovat muuttaneet finanssialalla toimivien yritysten palveluita ja toimintaympäristöä. Tulevaisuudessa finanssialalla parhaiten menestyvät yritykset, jotka asiakkaiden tarpeita tyydyttääkseen ...