- Selaus nimekkeen mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 261-280 / 5997
-
Asiakassuhteiden kehittämiskohteena matkailualan yritys
(2002)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena oli luoda asiakassuhteiden hallinnan kehitysmalli matkailupalvelun omistajan ja matkailupalvelu yrityksen välisessä suhteessa. Tutkimuksen toimeenpanevana voimana oli ongelma, joka aiheutuu ... -
Asiakassuhteiden luonne ja vaihtokäyttäytyminen teleoperaattorimarkkinoilla
(2006)
Pro gradu - tutkielmaKilpailun kiristyminen monilla aloilla on johtanut siihen, että yrityksillä ei ole varaa pitää asiakkaita loputtomana resurssina. Kilpailun kiristymisen seurauksena myös pitkä-aikaisten asiakassuhteiden ja asiakasuskollisuuden ... -
Asiakastapaamiset etätyössä
(16.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19-taudin aiheuttama koronaviruspandemia on vaikuttanut merkittävästi etätyön lisääntymiseen ympäri maailman, minkä myötä myös asiakastapaamisia on hoidettu suuressa määrin etäyhteydellä. Kaikilla aloilla ei ole tästä ... -
ASIAKASTARVEPALAUTTEEN KERÄÄMINEN JA HYÖDYNTÄMINEN TUOTEKESKEISESTÄ NÄKÖKULMASTA TARKASTELTUNA
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on selvittää kohdeyrityksen asiakastarvepalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen sopiva työkalu tai menetelmä. Tavoitteena on teknisen asiakastarvepalautteen järkevä kerääminen ja käsitteleminen, ... -
Asiakastiedon hallinnan visualisoinnin kehittäminen terveydenhuollossa : Tapaustutkimus asiakasdatan hallinnasta ja visualisointikokemuksista Pirkanmaan sairaanhoitopiirissä
(18.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on analysoida terveydenhuollon asiakastietojen hallinnan ja datan visualisoinnin kehittämistoimia. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys tukeutuu tietojohtamiseen, ja tutkimuksen empiirisessä ... -
Asiakastiedottamisen automatisointi
(20.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaspalvelu vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestymiseen, sillä toimiva asiakaspalvelu voi tuoda yritykselle merkittävää kilpailuetua. Toimivan asiakaspalvelun kannalta yksi aikaa vievimmistä ja tärkeimmistä tehtävistä ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN KEHITTÄMINEN ISÄNNÖINTITOIMIALALLA
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää millaisena asiakkaat kokevat isännöintipalvelun laadun. Tutkimuksessa selvitetään myös millaisia palveluja asiakkaat haluaisivat tulevaisuudessa saada isännöitsijältä taloyhtiölleen. ... -
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja kehittäminen
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimustyössä on selvitetty asiakastyytyväisyyden muodostumiseen, kehittämisen ja mittaamiseen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen päätavoitteena, eli tutkimusongelmana on ollut selvittää Millog Oy:n asiakkaan, eli ... -
Asiakasvetoinen markkinointi B2B-yrityksen uusasiakashankinnassa : Case - Markkinoinnin automaatiota hyödyntävä suuri B2B-teknologiayritys
(30.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaNykypäivän asiakkaat saavuttavat valtaa markkinoilla ja oppivat immuuneiksi perinteisille markkinointitoimenpiteille samalla, kun markkinoiden globalisoituminen ja kilpailu kiihdyttävät tahtiaan. Yritykset pyrkivät ... -
Asiakasyrityksissä työskentelevien IT-rekrytointikonsulttien sitoutuminen työnantajaan
(19.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on tutkia, mihin kolmikantatyössä sitoudutaan ja miten sitoutumiseen voidaan vaikuttaa. Ilmiötä tutkitaan asiantuntijavuokratyön näkökulmasta. Työsuhteet ovat yhä useammin luonteeltaan ... -
Asiakkaan erityistarpeiden huomioiminen sosiaali- ja terveyspalveluhankinnoissa
(2020)
Pro gradu -tutkielmaJulkisia hankintoja tehtäessä on hankintayksikön noudatettava hankintalakia (1397/2016). Hankintalaki on menettelytapalaki, joka ei pääsääntöisesti säätele hankintojen sisällöstä. Hankinnan sisältö korostuu, kun hankinnan ... -
Asiakkaan kokeman hyödyn analyysi markkinasuuntautuneessa kilpailuedun luonnissa
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää voiko asiakkaan kokeman hyödyn analyysiä käyttää markkinasuuntautuneisuuden edistämiseen vähittäiskaupan toimialalla kilpailevassa yrityksessä. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys ... -
Asiakkaan liiketoimintariskien vaikutus tilintarkastuspalkkioon
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on selvittää tilintarkastusasiakkaan liiketoimintariskien yhteyttä tilintarkastajan veloittamien palkkioiden muodostumiseen sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Tämä tutkielman keskiössä on ... -
Asiakkaan odotuksen ja kokemuksen kohtaaminen Mehiläisen Liikuntaklinikalla
(2015)
Pro gradu - tutkielmaAsiakastarpeisiin reagointi vaikuttaa yrityksen menestymiseen ja kilpailukykyyn markkinoilla. Yritykset kilpailevat asiakkaista niin hinnan, palvelun laadun kuin myös asiakasarvon muodostumisen keinoin. Palvelun laadun ... -
Asiakkaan valinnanvapauden toteutuminen palvelusetelijärjestelmissä : Tutkimus valinnanvapauden mahdollisuuksista ja rajoitteista sekä valintojen tukemisen keinoista perusterveydenhuollon palveluissa
(14.03.2021)
Pro gradu -tutkielmaPalveluseteli on yksi vaihtoehto kunnan järjestää lakisääteiset terveydenhuollon palvelut. Se on myös yksi keino lisätä asiakkaan valinnanvapautta. Tutkimuksen tavoitteena olikin selvittää, miten kaupungit mahdollistavat ... -
Asiakkaiden kanavakäyttäytymisen hyödyntäminen pankkitoiminnassa. Case: Osuuspankin Oma talous -kysely. (JULKINEN VERSIO)
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää asiakkaiden kanavakäyttäytymisen hyödyntämistä Oma talous -kyselyssä ja Osuuspankkiryhmässä. Ensimmäiseksi analysoitiin palveluprosessissa vaikuttavia tekijöitä viestinnän ... -
Asiakkaiden kokema palvelun laatu : Esimerkkitapauksena asuntoja myyvä rakennuttajayritys
(2020)
Pro gradu -tutkielmaTämä Pro Gradu -tutkimus on saatu toimeksiantona kohdeyritykseltä. Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia kohdeyritykseltä asunnon ostaneiden asiakkaiden kokemaa palvelun laatua. Tutkimuskysymyksinä ovat: millaisena kohdeyrityksen ... -
Asiakkaiden pitkäaikainen sitouttaminen free-to-play- mobiilipeleissä
(22.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu- tutkielmassa pyritään selvittämään tekijöitä, jotka vaikuttavat asiakkaiden pitkäaikaiseen pelaamiseen ja pelaamisen lopettamiseen free-to-play-mobiilipeleissä. Tutkielmassa asetettuja osaongelmia lähestytään ... -
Asiakkuuksien hallinta osana myynnin kenttätoimintaa
(2003)
Pro gradu - tutkielmaSuomen päivittäistavarakaupassa kilpailu kiristyy niin kotimaisten kuin ulkomaistenkin toimijoiden kesken. Yhä tiiviimpi ja kilpailukykyisempi kenttähenkilöstö voi olla ketjujen sulkeutumisesta huolimatta merkittävä ... -
Asiantuntijaorganisaation johdon tarpeet HR-analytiikalle : HR-analytiikkaprosessin kehittäminen liiketoimintalähtöisesti
(2022)
Pro gradu -tutkielmaDatan arvo perustuu yritysten kykyyn jalostaa siitä tietoa. Dataan perustuva HR-tietojohtaminen toimii pohjana onnistuneelle HR-analytiikan käyttöönotolle. Kilpailuedun saavuttaakseen yritysten tulisi käyttää analytiikkaa ...