Hae
Aineistot 1-4 / 4
Tunipaloja rajapinnoilla? Tampereen yliopiston legitimiteettikamppailut hybridissä mediatilassa
(Media- ja viestintätieteellinen seura, 2020-12-17)
- article
Tässä artikkelissa analysoimme Tampereen yliopiston organisaatiouudistukseen ja erityisesti sen uuteen brändi- ja viestintästrategiaan kytkeytyviä legitimiteettikamppailuja hybridissä mediatilassa. Aineistona käytämme sekä ...
Branding the “wow-academy” : The risks of promotional culture and quasi-corporate communication in higher education
(Seismo Verlag, 2022-10-12)
- article
This article examines the branding of the new Tampere University in Finland and the reactions it evoked in Finnish social media and news media between 2018–2020. The merger of the University of Tampere and Tampere University ...
Puhekaverina botti : viestivä tekoäly inhimillistettynä vuorovaikutuskumppanina
(Lähikuva-yhdistys, 2020-04-09)
- article
Viestivät tekoälyt eli luonnollisella kielellä käytävään keskusteluun kykenevät algoritmit ovat yhä tyypillisempiä vuorovaikutuskumppaneita erilaisilla teknologisilla alustoilla. Yksi tyypillinen viestivän tekoälyn muoto ...
Triggered by Socialbots : Communicative Anthropomorphization of Bots in Online Conversations
(West Michigan University Communication and Social Robotics Labs, 2023-07-14)
- article
This article examines communicative anthropomorphization, that is, assigning of humanlike features, of socialbots in communication between humans and bots. Situated in the field of human-machine communication, the article ...