Hae
Aineistot 1-3 / 3
Socio-technical modelling of customer roles in developing low voltage distribution networks
(CIRED, 2018-06-07)
- conferenceObject
The transition of low voltage (LV) distribution networks towards more intelligent and smart microgrids is dependent on both technical and behavioral factors, thus forming a socio-technical systems change. Sociotechnical ...
The functions of memorable consumption experiences : Case Leijona brand
(Kulutustutkimuksen seura, 2018-11-30)
- article
Although consumers’ brand decisions are influenced by prior experiences via memory, the brand meanings stored in memories have received little attention in marketing and consumer behavior research. This study analyzes ...
Hiljaiset äänestävät jaloillaan – Kosmetiikan kuluttamisen arkisia kannanottoja
(Kulutustutkimuksen seura, 2017-08-11)
- article
Tämä tutkimus tuottaa aiempaa hienojakoisempaa ymmärrystä niin sanotuista hiljaisista kulutuskannanotoista, jotka tähtäävät tärkeiksi koettujen arvopäämäärien edistämiseen, mutta jotka toteutetaan yksityisesti arkisen ...