Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Driving marketing outcomes through social media-based customer engagement

Kulikovskaja, Viktorija; Hubert, Marco; Grunert, Klaus G.; Zhao, Hong (2023-06-11)

 
Katso/Avaa
Artikkeli (847.1Kb)
Lataukset: 

URI
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2023.103445

Kulikovskaja, Viktorija
Hubert, Marco
Grunert, Klaus G.
Zhao, Hong
Elsevier
11.06.2023
doi:10.1016/j.jretconser.2023.103445
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202403059876

Kuvaus

vertaisarvioitu
© 2023 The Authors. Published by Elsevier Ltd. This is an open access article under the CC BY license (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
Tiivistelmä
Firms recognize the increasing potential of digital services to enhance customer engagement behaviors. Drawing on customer engagement and user gratification theory, two studies were conducted among Chinese consumers: an online survey and a field study. The results reveal varying effects of content types on customer engagement and underline a mediating role of engagement between content types and marketing outcomes. It is worth noting that the relational content type displays greater mediating effects compared to other content types. The findings provide new insights for development of digital content marketing strategies to enhance customer engagement and thereby generate marketing outcomes.
Kokoelmat
  • Artikkelit [3182]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste