Hei, me vaikutetaan!: Somevaikuttajaviestinnän kontekstit ja sääntely
Sihvonen, Tanja (2023-05-30)
URI
https://helda.helsinki.fi/server/api/core/bitstreams/54501252-84a8-45cd-949a-fa0414c97b33/contenthttps://doi.org/10.31885/9789526973746
Sihvonen, Tanja
Editori(t)
Reinikainen, Hanna
Laaksonen, Salla-Maaria
ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
30.05.2023
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202401092062
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202401092062
Kuvaus
vertaisarvioitu
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2023. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2023. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Tiivistelmä
Somevaikuttajaviestintään kohdistuu suuria odotuksia. Alan toimintaympäristöt kuitenkin muuttuvat jatkuvasti, eikä somevaikuttaminen aina noudata yhdessä sovittuja pelisääntöjä. Toisinaan konflikteja nähdään myös julkisuudessa. Viestintä ja markkinointi sekoittuvat, eikä somekäyttäjä enää tiedä, ketä uskoa. On selvää, että jonkinlaista alan sääntelyä tarvitaan, mutta mitä ja millaista?
Kokoelmat
- Artikkelit [3284]