Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hei, me vaikutetaan!: Somevaikuttajaviestinnän kontekstit ja sääntely

Sihvonen, Tanja (2023-05-30)

 
Katso/Avaa
Book chapter (272.5Kb)
Lataukset: 

URI
https://helda.helsinki.fi/server/api/core/bitstreams/54501252-84a8-45cd-949a-fa0414c97b33/content
https://doi.org/10.31885/9789526973746
URI
http://hdl.handle.net/10138/358167

Sihvonen, Tanja
Editori(t)
Reinikainen, Hanna
Laaksonen, Salla-Maaria
ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
30.05.2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202401092062

Kuvaus

vertaisarvioitu
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2023. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Tiivistelmä
Somevaikuttajaviestintään kohdistuu suuria odotuksia. Alan toimintaympäristöt kuitenkin muuttuvat jatkuvasti, eikä somevaikuttaminen aina noudata yhdessä sovittuja pelisääntöjä. Toisinaan konflikteja nähdään myös julkisuudessa. Viestintä ja markkinointi sekoittuvat, eikä somekäyttäjä enää tiedä, ketä uskoa. On selvää, että jonkinlaista alan sääntelyä tarvitaan, mutta mitä ja millaista?
Kokoelmat
  • Artikkelit [3284]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste