Turvallisuuden viestinnästä ja etiikasta
Lehtonen, Tommi (2022-06-09)
Lehtonen, Tommi
Editori(t)
Koskela, Merja
Kantanen, Helena
ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
09.06.2022
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022060945463
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022060945463
Kuvaus
vertaisarvioitu
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2022. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2022. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Tiivistelmä
Turvallisuuden tunteen merkityson korostunut Ukrainan sodan ja koronaepidemian myötä. Erityisesti viranomaisilla on haasteita vastata sodan ja viruksen luomaan epävarmuuden ilmapiiriin. Uutismedia ja sosiaalinen media vaikuttavat voimakkaasti kansalaisten turvallisuuden
tunteeseen. Monissa turvallisuus- ja kestävyyskysymyksissä myös organisaatioviestinnällä on suuri merkitys. Suuren kysynnän vuoksi turvallisuusviestinnän etiikasta on tullut polttava
kysymys.
tunteeseen. Monissa turvallisuus- ja kestävyyskysymyksissä myös organisaatioviestinnällä on suuri merkitys. Suuren kysynnän vuoksi turvallisuusviestinnän etiikasta on tullut polttava
kysymys.
Kokoelmat
- Artikkelit [3113]