Hae
Aineistot 1-10 / 15
Julkinen asiakaspalvelu Facebookissa – tarkastelussa suomalaiset teleoperaattorit
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimus selvittää, miten viisi suomalaista teleoperaattoria viestivät asiakkaidensa kanssa julkisesti yritysten omilla Facebook-sivuilla. Tutkielman tavoitteena oli tarkastella, kuinka hyvin operaattorit noudattavat ...
Sosiaalinen media suurlähetystön palveluksessa. Tarkastelussa Suomen Washingtonin-suurlähetystön viestintä
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media soveltuu suomalaisen suurlähetystön viestintään. Tapaustutkimuksen kohde oli Suomen Washingtonin-suurlähetystön sosiaalisen median viestintä. Tavoite jakautui ...
Rokotuskriittiset argumentaatiostrategiat terveysviestinnässä. Tarkastelussa keskustelu Rokotusinfon Facebook-sivulla
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia ovat rokotuksiin kriittisesti suhtautuvien argumentaatiostrategiat pääsääntöisesti rokotusmyönteisellä terveysviestinnän kentällä. Argumentaatiostrategialla tarkoitetaan tässä ...
“I am horrified by all kinds of persona worship!” : Constructing Personal Brands of Politicians on Facebook
(Vaasan yliopisto, 2021-11-19)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
During political campaigns personal brands of politicians have a significant role in campaign communication. The aim of this study is to investigate how personal brands of politicians are constructed, negotiated, and ...
"Lipposta naurattaa kysymys sosiaalisesta mediasta" Facebook presidentinvaaliehdokkaiden poliittisen mainonnan välineenä
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten merkittävä kampanjointiväline Facebook oli presidentinvaaliehdokkaille. Tutkimuksessa keskityttiin luomaan kuvaa Facebookista poliittisen mainonnan välineenä vuoden 2012 ...
Viraaleja eläinvideoita ja sankaritarinoita. Journalististen sisältöjen jakamisen logiikka Facebookissa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Koska internet on laskenut varastoinnin, sisällöntuotannon ja -jakelun kustannuksia, on sisältöjen niukkuudesta siirrytty sisältöjen yltäkylläisyyteen ja sekasortoon. Jotta verkon käyttäjät löytävät kiinnostavia sisältöjä, ...
Micromobilization through live streaming : the Elin Ersson case
(University of Oslo, Centre for Research on Media Innovations, 2020-03-06)
- article
Live streaming is a media innovation that enables individuals to communicate with thousands of social media users instantly. This article explores how live streaming is used to support micromobilization in the context of ...
”Aina ei neliöt ratkaise. Riittäisikö yhdeksän sinulle?” Kiinteistönvälitysyritysten viestintä Facebookissa
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavalla Facebookia voidaan käyttää kiinteistönvälitysyritysten viestinnässä. Tutkimuksessa tarkasteltiin Suomen suurimpien valtakunnallisten kiinteistönvälitysyritysten ...
Negative emotions set in motion : the continued relevance of #GamerGate
(Palgrave Macmillan, Cham, 2019-10-19)
- bookPart
This chapter aims at making sense of the #GamerGate (#GG) online harassment campaign that was particularly active in 2014–2015 but to this day continues to produce hateful speech against certain ideologies and minorities ...
Facebook-päivityksen viraaliuteen vaikuttavat ominaisuudet. Tarkastelussa Audin suomalaiset ja yhdysvaltalaiset Facebook-sivut
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä ominaisuudet tekevät autoyhtiön Facebook-päivityksistä paljon eteenpäin jaettuja eli viraaleja kahdella hyvin erilaisella markkina-alueella, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Aineistoksi ...