Hae
Aineistot 1-10 / 10
Julkinen asiakaspalvelu Facebookissa – tarkastelussa suomalaiset teleoperaattorit
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimus selvittää, miten viisi suomalaista teleoperaattoria viestivät asiakkaidensa kanssa julkisesti yritysten omilla Facebook-sivuilla. Tutkielman tavoitteena oli tarkastella, kuinka hyvin operaattorit noudattavat ...
Sosiaalinen media suurlähetystön palveluksessa. Tarkastelussa Suomen Washingtonin-suurlähetystön viestintä
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media soveltuu suomalaisen suurlähetystön viestintään. Tapaustutkimuksen kohde oli Suomen Washingtonin-suurlähetystön sosiaalisen median viestintä. Tavoite jakautui ...
Rokotuskriittiset argumentaatiostrategiat terveysviestinnässä. Tarkastelussa keskustelu Rokotusinfon Facebook-sivulla
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia ovat rokotuksiin kriittisesti suhtautuvien argumentaatiostrategiat pääsääntöisesti rokotusmyönteisellä terveysviestinnän kentällä. Argumentaatiostrategialla tarkoitetaan tässä ...
"Lipposta naurattaa kysymys sosiaalisesta mediasta" Facebook presidentinvaaliehdokkaiden poliittisen mainonnan välineenä
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten merkittävä kampanjointiväline Facebook oli presidentinvaaliehdokkaille. Tutkimuksessa keskityttiin luomaan kuvaa Facebookista poliittisen mainonnan välineenä vuoden 2012 ...
Viraaleja eläinvideoita ja sankaritarinoita. Journalististen sisältöjen jakamisen logiikka Facebookissa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Koska internet on laskenut varastoinnin, sisällöntuotannon ja -jakelun kustannuksia, on sisältöjen niukkuudesta siirrytty sisältöjen yltäkylläisyyteen ja sekasortoon. Jotta verkon käyttäjät löytävät kiinnostavia sisältöjä, ...
”Aina ei neliöt ratkaise. Riittäisikö yhdeksän sinulle?” Kiinteistönvälitysyritysten viestintä Facebookissa
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavalla Facebookia voidaan käyttää kiinteistönvälitysyritysten viestinnässä. Tutkimuksessa tarkasteltiin Suomen suurimpien valtakunnallisten kiinteistönvälitysyritysten ...
Facebook-päivityksen viraaliuteen vaikuttavat ominaisuudet. Tarkastelussa Audin suomalaiset ja yhdysvaltalaiset Facebook-sivut
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä ominaisuudet tekevät autoyhtiön Facebook-päivityksistä paljon eteenpäin jaettuja eli viraaleja kahdella hyvin erilaisella markkina-alueella, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Aineistoksi ...
Facebook ja Twitter yliopistokirjastojen viestinnässä. Tiedottamisesta asiakassuhteiden ylläpitoon
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaista on Suomen yliopistokirjastojen asiakasviestintä sosiaalisessa mediassa. Tavoite jaettiin neljään tutkimuskysymykseen: mitä sosiaalisen median kanavia yliopistokirjastot ...
”Jos näet nyhtökauraa, ilmoita nyhtishimoitsijoille.” Sosiaalisen median vertaisviestintä uuden ruokailmiön muodostumisessa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Målet med pro gradu-avhandlingen var att undersöka, hur användarsamtal förvandlar ett nytt livsmedel till ett fenomen på sociala medier. Undersökningen granskade Nyhtökaura i synnerhet, vilket blev till ett påfallande ...
”Pakastatko lastenruokia? Jaa hyvät vinkkisi myös muille!” Valion sidosryhmäviestintä sosiaalisessa mediassa
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa sidosryhmäviestinnässä. Tutkimuskohteena oli Valion viestintä. Valion toimintaan kuuluvat maidon jalostaminen, tuotteiden myynti asiakkaille ...