Hae
Aineistot 1-8 / 8
Ennakko- ja jälkilaskennan eron syiden selvittäminen case-yrityksessä
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Varaston kierto, sen osatekijät ja kannattavuus käytettyjen autojen kaupassa
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat varaston kiertonopeuteen käytettyjen autojen kaupan alalla ja mitkä ovat näiden tekijöiden merkittävyydet toistensa suhteen. Kiertonopeuteen vaikuttavien ...
Erään rehukomponentin jatkokehityksen suuntaviivojen määrittäminen asiakasarvon lisäämiseksi
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli luoda suuntaviivoja erään rehukomponentin kehittämiseksi teknisestä ydintuotteesta kansainväliseksi myyntituotteeksi. Kyseiset suuntaviivat luotiin selvittämällä tuotteen kriittiset attribuutit ...
ASIAKASTARVEPALAUTTEEN KERÄÄMINEN JA HYÖDYNTÄMINEN TUOTEKESKEISESTÄ NÄKÖKULMASTA TARKASTELTUNA
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää kohdeyrityksen asiakastarvepalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen sopiva työkalu tai menetelmä. Tavoitteena on teknisen asiakastarvepalautteen järkevä kerääminen ja käsitteleminen, ...
Self-Assessment as a Tool in the Strategy Development
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The goal of this thesis is to develop a self-assessment model to be used as a tool in ICL Invia’s eBusiness Solutions. The purpose of this method is to produce information for strategy development. The research approach ...
Huippujääkiekkoilun liiketoimintaympäristön kokonaistyytyväisyyden kehittäminen
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisen huippujääkiekkoilun liike-toimintaympäristön kokonaistyytyväisyyttä voitaisiin kehittää. Kokonaistyytyväisyyden käsite muodostettiin yhdistämällä jääkiekkotoiminnassa ...
CHOOSING DISTRIBUTION STRATEGY IN PIECE PRODUCTION INDUSTRY
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Jakelustrategian valitseminen on iso asia teollisuudelle nykymaailmassa. Ei vain tuotteet vaan myös palvelu, palaute, hankinta, tuotanto, kierrätys, ylläpito, pääoma sitoutuminen ja asiakastuki tulevat kysymykseen kun ...
Tuotekehityksen menestystekijöitä. Tapaustutkimus muutamissa suomalaisissa teollisuusyrityksissä
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää suomalaisten teollisuusyritysten tärkeimpiä menestystekijöitä tuotekehityksessä sekä sitä mitkä aiempiin tutkimuksiin perustuvat teoriat kuvaisivat parhaiten menestystä. Lisäksi ...