Hae
Aineistot 1-7 / 7
Funktionaalisten juomien merkitykset kuluttajille
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on ymmärtää, mitä funktionaaliset juomat merkitsevät kuluttajille. Tutkimusongelmaa lähestytään ensimmäisen tavoitteen kautta rakentamalla esiymmärrys kuluttajien suhtautumisesta ...
Kvalitatiivinen analyysi nuorten kahviin liittämistä mielikuvista
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkielman tarkoituksena on paljastaa nuorten kahviin liittämiä merkityksiä. Tutkielmassa suoritettiin kaksi empiiristä tutkimusta. Tutkielman ensimmäinen tavoite on rakentaa ymmärrystä sille, miksi osa nuorista ei ...
Tasapainon haaste henkilöbrändejä hyödyntävässä markkinoinnissa – Kalevala Korun ja Duudsoneiden yhteistyön suhteet, merkitykset ja tasapaino
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Kuuluisien henkilöbrändien hyödyntäminen yritysten ja tuotteiden markkinoinnissa on kasvanut vuosien mittaan räjähdysmäisesti. Julkisuuden henkilöt herättävät kuluttajissa vahvoja merkityksiä, mielikuvia ja assosiaatioita, ...
Ballerinoja ja piikkikorkoja – Naisten kenkien merkitysmaailma
(2009)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän Pro Gradu-tutkielman tarkoituksena on ymmärtää, miten kengät rakentava naisen tyyliä, eli miten kengät auttavat naista rakentamaan omaa ilmaisua itsestään, sosiaalisista normeista ja esteettisistä arvoista. Tutkimus ...
Makeisten kokeminen terveys- ja nautinto-orientoituneiden kuluttajien keskuudessa: Nuoret naiset halun, syyllisyyden ja kontrollin ristiaallokossa.
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkielman tarkoituksena on tuottaa ymmärrystä siitä, miten eri tavoin motivoituneet kuluttajat kokevat makeisten valitsemisen, ostamisen ja syömisen. Ensimmäisenä tavoitteena on kuvata ja analysoida kuluttajan ruokaan ...
Alkoholibrändien merkitykset kuluttajalle – tarkastelussa väkevät alkoholijuomat
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten väkevät alkoholijuomabrändit merkityksellistyvät suomalaiselle kuluttajalle. Tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena on rakentaa ymmärrystä siitä, millaisia ...
”Kai se on nykyaikaa, että miehet huolehtii itsestään ihan niin kuin naisetkin” Mies kosmetiikan kuluttajana
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Työn tarkoituksena on pyrkiä ymmärtämään mitä kosmetiikka miehelle merkitsee. Työn ensimmäisenä tavoitteen on rakentaa ymmärrystä miesten kosmetiikan kuluttamisesta ilmiönä ja luoda kuva miehestä kosmetiikan kuluttajana. ...