Hae
Aineistot 1-10 / 95
Markkinointistrategian luominen palveluille business - to business markkinoilla. - Tarkastelussa vanhustenhuoltopalvelut
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli luoda markkinointistrategia vanhustenhuollon markkinoille Suomessa ja analysoida strategian toteuttamista Japanissa. Tavoitteisiin pyrittiin käyttämällä hyväksi aikaisempia tutkimuksia palveluiden ...
E-Procurement in International Paper Industry. Adoption and Benefits of e-Procurement and its Models among Paper and Board Producers
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The main aim of this research was to analyze the adoption and benefits of e-Procurement and its models among paper and board producers. The study aimed to analyze both the current use of e-Procurement and to review paper ...
Venäjän makeisteollisuus - Entry-strategian laatimisen näkökulmasta
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman päätavoite on tutkia Venäjän makeisteollisuutta ja sinne suuntautuvaa entryä, tavoitteenaan antaa yrityksille kattava ja monipuolinen tuki entry-strategiapäätökselle, kohteena Venäjän makeisteollisuuden toimiala. ...
Tuotetyypin ja kansallisen kulttuurin vaikutus mainonnan informaatiosisällön määrään ja tyyppiin
(2004)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena on tarkastella tuotetyypin ja kulttuurierojen vaikutusta mainonnan informaatiosisältöön. Tutkielmassa vertaillaan suomalaista ja ruotsalaista aikakauslehtimainontaa. Tutkimusongelma on: ”Miten ...
Suomalaisten teollisuusyritysten alihankintasuhteet Kiinassa. Tarkastelun kohteena yritystenvälinen luottamus, vuorovaikutus, yhteistyö ja sitoutuminen.
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli selvittää minkä luonteisia alihankintasuhteita suomalaisilla teollisuusyrityksillä on Kiinassa. Lisäksi pyrittiin löytämään selittävät tekijät sille miksi suhteet ovat juuri kuvatunlaisia. Onko ...
Impact of environment on international joint ventures in Central and Eastern Europe
(2009)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Earlier studies have indicated that environment has an impact on international joint ventures, but there is a need to study the topic more deeply. The goal of this study was to analyse the impact of environment on international ...
Internationalization of born-global firm: The case of two Chinese SMEs
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The phenomenon of born-global firms has been studied for a decade. Attribute to many changes in the business environment, such as globalization of markets and increasing global niche markets, as well as the development of ...
TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN KOKONAISRATKAISUN MARKKINOINTI VERKOSTOITUNEELLE YRITYKSELLE
(2004)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää tieto- ja viestintätekniikan kokonaisratkaisun markkinointia verkostoituneelle yritykselle. Tutkimus selvitti käsitteitä ja näkemyksiä, erityisesti tieto- ja viestintätekniikkaa ...
Pienen teknologiayrityksen kansainvälistyminen elintarvikealalla sopimusperusteisella operointimuodolla. Vertailussa lisensiointi ja strategiset allianssit. Case: Oy Linseed Protein Finland Ltd.
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää sopimusperusteisten operointimuotojen soveltuvuutta pienelle teknologiayritykselle elintarvikealalla. Vertailtavaksi on valittu lisensiointi ja strategiset allianssit. Tutkimuksessa ...
Lanseerausprosessi kansainvälisillä markkinoilla
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkielman tarkoituksena on analysoida lanseerausprosessia ja sen eri vaiheita kansainvälisillä markkinoilla. Tutkielman keskeinen ongelma on, miten uutuustuote (uudistettu tuote) lanseerataan markkinoille globaalisti ...