Hae
Aineistot 1-6 / 6
determinants of capital structure: evidence on chinese companies
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
For lack of enough empirical studies on capital structure of Chinese firms and to further explore the determinants of capital structure, this thesis employs a newest dataset from year 2004 and 2005, composing of 336 firms ...
Teattereiden kannattavuuteen vaikuttavat menestystekijät ja kannattavuus vuosina 2001–2004
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tarkoituksena on selvittää keskisuurten ja suurten teattereiden kannattavuuteen vaikuttavia tekijöitä Suomessa. Mukana tutkimuksessa on myös Suomen kansallisooppera. Alan kirjallisuuteen ja aikaisempiin tutkimuksiin ...
Kuluttaja-asiakaskannattavuuden mallintaminen kustannuslaskennan näkökulmasta. Case: TeliaSonera Finland Oyj.
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielmassa kehitetään case –yritykselle toimintolaskentaan perustuva malli, jolla pystytään mallintamaan ja laskemaan kuluttaja-asiakassuhteiden aiheuttamia interaktiokustannuksia. Tutkielman tarkoituksena oli testata ...
The long-run performance of initial public offerings in Finland
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
My paper analyses the opening price performance and the long-run performance of initial public offerings (IPOs) in Finland. The samples comprise 40 Finnish IPOs that went to the public during the time between 1998 and 2000. ...
THE EFFECT OF PRE-OFFERING EARNINGS AND RELEASES OF SEASONED EQUITY ON STOCK PRICE BEHAVIOR
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The purpose of this study was to examine event day price reaction to seasoned equity issue announcement and to investigate the impact of earnings information at the time offering to the effect. The data was collected from ...
Yhdysvaltalaisten makrotalousuutisten vaikutus markkinoiden epävarmuuteen Yhdysvalloissa, Saksassa ja Sveitsissä
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Nykyaikaisilla moderneilla rahoitusmarkkinoilla päätöksiä täytyy tehdä yhä nopeammin ja ennen kaikkea näiden päätöksien tulee perustua relevanttiin sekä uuteen informaatioon, jotta kilpailuetua saavutettaisiin. Yhdysvaltojen ...